#Existujú už od roku 2014 a za ten čas pripravili trojciferný počet kvízov. Z prostredia bratislavských podnikov sa Rozumbrady toto leto presunuli na Magio pláž, kde v spolupráci s Hashtagom dali dohromady mimoriadne úspešnú sériu. Teraz nastal čas vrátiť sa „pod strechu“ a naďalej dokazovať, že kvízové večery môžu byť úspešné. Ich nová sezóna štartuje práve teraz.
Býva vybookované
Popularita „krčmových kvízov“ začala rásť približne pred 5 rokmi. Lukáš Polesňák z Rozumbrád však hovorí, že ho úspech série štyroch Kvízov s Hashtagom na pláži prekvapil: „Sme veľmi radi, že prišlo toľko tímov. Cez rok sme zvyknutí na vybookovanú kapacitu, ale leto je predsa len náročnejšie vzhľadom na rozlietanosť súťaženiachtivých ľudí.“
A kým zvyčajne leto tím Rozumbrád trávi rozmýšľaním nad tým, čo príde v novej sezóne, vytvorili pre čiastočne nové publikum štyri kvízové večery.
Letné večery zároveň slúžili na to, aby Rozumbrady skúsili prepojiť bratislavskú kvízovú komunitu: „Kvízy s Hashtagom sme využili aj na akési prepojenie komunity kvízmajstrov, čím sme zabezpečili rôznorodosť kvízov počas celého leta. Určite si spomínate na športový kvíz s kvízmajstrom Peťom, slovenský kvíz s Happy Quiz Friends alebo filmový kvíz s Peťom z Kvizz. Touto cestou sa im chceme poďakovať za spoluprácu.“
Ahojte! Práve vyrážame na náš druhý off-site! Celý víkend pripravujeme kvízy a riešime budúcnosť Rozumbrád. Tešíme sa na…
Uverejnil používateľ Rozumbrady Piatok 6. septembra 2019
Päť rokov kvízov
Leto tiež využili na oslavu piateho výročia a to kvízom Best of Rozumbrady. „Vybrali sme 30 najpopulárnejších tém z našej histórie a vytvorili dve nové otázky na každú z tém. Zábavnou časťou sú aj obrázkové hádanky, či preklad a „spievanie“ Google Translatora. Je vždy veľmi vtipné pozorovať ľudí ako im to postupne „dochádza“ a začínajú sa smiať spolu s nami.“
Lukáš zároveň dodáva: „Hľadanie v archíve nám vytvorilo aktivitu na jeden večer, kedy sme sa aj my dobre pobavili na tom, čo už zapadlo prachom.“
Od septembra pod strechou
Ich jesenná sezóna a štartuje už 17. septembra v bratislavskom Luna Bare a Lukáš avizuje zmeny. Okrem nového loga, stránky či aktívnejšiemu prístupu k sociálnym sieťam sa tiež mení ich ligová súťaž: „Veríme, že bude príťažlivejšia pre ľudí, a taktiež priláka nové tímy. Samozrejme, v novej sezóne nás budú čakať aj staré obľúbené formáty ako Hudobný kvíz, Harry Potter kvíz, Seriálový battle či Kvízmaratón. Taktiež plánujeme oživiť poznávací „kvíz“ ktorý sa odohráva v celom bratislavskom Starom Meste – Spoznaj svoju Bratislavu.“

Čakajú nové tímy
A ako by sa dalo porovnať „klasické“ publikum Rozumbrád s tým, ktoré stretli na pláži? „Čo sa týka demografického rozloženia, bolo veľmi podobné tomu z ligových kvízov. Na štandardných kvízoch mávame prevažnú väčšinu stabilných tímov hrajúcich ligu, ale stále prichádzajú aj nové tímy, čomu sa veľmi tešíme. Mágio Pláž ukázala pravý opak, kde sme objavili množstvo kvalitných nových tímov, z ktorých veríme, že sa postupne stanú stálice aj počas novej sezóny,“ vysvetľuje Lukáš. „Publikum z pláže bolo hlavne zo začiatku tvorené z ľudí priamo na pláži, ktorým sa aktivita z diaľky zapáčila a zapojili sa. S ďalšími kolami už prišli znova a znova.“
Zdieľať na