Ľudia robia kvôli sláve na Instagrame divné veci: Premyslený ťah, ako byť každý deň trendy

Foto: unsplash.com

#Už neraz sme ti písali o šialených trendoch, ktoré sa spájajú so stále obľúbenejším Instagramom. Ľudia sú kvôli virtuálnej sláve ochotní urobiť takmer čokoľvek, s čím súvisí aj ďalší boom. V honbe za skvelými fotografiami, ktoré majú nielen inšpirovať, ale priniesť aj niekoľko nových fanúšikov či lajkov, vznikol nápad, ktorý sa neustále rozmáha. V podstate ide o zneužívanie systému a možnosti, ktorú máme teraz k dispozícii.

Určite sa už aj tebe stalo, že si si objednal oblečenie cez internet a netrafil si svoju veľkosť, nebol spokojný s materiálom či tá farba sa ti zdala cez počítač iná ako v realite. Nenosené oblečenie tak v pohode vrátiš naspäť danému eshopu, poprípade do kamennej predajne. Prečo to ale nevyužiť?

Transformovanie #ootd čiže outfit of the day do reality nabralo výrazné zmeny. Výskum, ktorý realizovala spoločnosť Barclaycard preukázal, že takmer jeden z desiatich britských zákazníkov nakupoval oblečenie online s úmyslom využiť ho kvôli fotografii na sociálnu sieť a potom ho tak s neporušeným štítkom vrátiť naspäť predajcovi. A teraz pozor. Viete, kto to robí najčastejšie? Ľudia vo veku 35 až 44 rokov! Šialené, alebo vám to príde ako dobrý nápad?

¿Cómo puedes describir lo que usa un hombre de negocios moderno? Si me preguntas, la imagen que tengo es bastante clara: es un hombre que encuentra su estilo buscando siluetas clásicas de la sastrería con un estilo urbano de vanguardia. Aunque el clima afuera siga siendo caliente, ya es hora de tantear el territorio de tendencias de otoño / invierno. La reinvención del hombre de negocios moderno se trata de elegir piezas que se pueden mezclar con el fin de crear nuevos outfits durante todo el día. Estas piezas deben ser versátiles ya sea que las estés usando en la oficina, después de la oficina o en cenas. La clave no esta en buscar piezas vanguardistas sino en los detalles vanguardistas, como los cortes rectos y limpios, hombros angulosos, abrigos de grandes o las texturas. Los tonos de la temporada son los clásicos: de gris a negro y un poco de verde oscuro y ocre. – ———————————————— – How can you describe what a modern business man wear? If you ask me, the image is pretty clear, it’s a man which finds his style balancing the classic tailoring silhouettes with a revamp vanguard street style. Although the weather is hot outside, it is time to explore the fall/winter trends territory. The reimagination of a modern business man is about choosing pieces that can be mixed and matched in order to create new outfits throughout the day. These pieces need to be versatile whether you are in your office, after office events or at dinner parties. The key of the modern business cannot be found in edgy pieces but in vanguard details such as clean straight cuts, angular shoulders, oversized coats or textures. Finally, the hues for the season is classic gray to black and a pop of dark green and ocher. – – – #mensfashion #menswear #streetstyle #streetwear #ootd #ootdmen #quito #ecuador #massimodutti #zara #zaraman #aldo #aldoshoes

A post shared by Jaime De Los Reyes (@delloreyes) on

 

 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií