Vieš, prečo v Ikea vždy stráviš hodiny a že Lego takmer skrachovalo? Tieto príbehy budeš hltať jeden za druhým

Prečo v IKEA vždy strávime celé hodiny? (Zdroj: IKEA)

Aj ty si rád pozrieš Tour de France, upečieš si na večeru rybie prsty alebo už chystáš červenú vianočnú výzdobu? Takmer každý kúsok nášho života je ovplyvnený aj marketingom, hoci si to často vôbec neuvedomujeme. Nová kniha Lenky Káčerovej a Filipa Kunu ti priblíži príbehy známych značiek – s niektoré ťa určite poriadne prekvapia.

Kniha plná zaujímavostí a pikošiek

Pôvodne malo ísť o publikáciu pre marketérov a podnikateľov, dnes je však všetko inak. ,,V procese písania sme si uvedomili, že tieto texty nie sú len pre odborníkov. Sú pre kohokoľvek, kto má rád skutočné príbehy značiek a vecí, ktoré denne používa,“ hovorí Lenka Káčerová.

V knihe sa nachádza 52 zaujímavých príbehov spojených so známymi značkami či reklamou. Zistíš, že práve vďaka marketingu sa pri lekárskych zákrokoch začalo viac dbať na hygienu, že prvú „ozajstnú“ jazdu na aute odšoférovala žena a že ikonický nápis Hollywood na kopci v Los Angeles je tiež len (ne)obyčajná reklama.

 

Poteší hlavu aj oči

,,Pre tých, ktorí si chcú z príbehov zobrať aj niečo viac, je na konci každého z nich pripravená inšpirácia – ako získať viac peňazí, spokojnosti v živote či bojovať proti nepriaznivým okolnostiam,“ dopĺňa Filip Kuna.

Každá kapitola je navyše obohatená o autorské ilustrácie, a tak jej čítanie poteší nielen hlavu, ale aj tvoj zmysel pre estetiku.

Knihu si už dnes môžeš objednať aj s podpismi autorov cez Startlab. Vďaka podporovateľom je jasné, že už určite vyjde a tiež že sto výtlačkov poputuje do knižníc a škôl.

Viac o knihe Neznáme príbehy úspešných značiek

Odporúčame