Rihanna je vo svete módy doma: Pozri, ako vyzerá jej nová kolekcia i spolupráce so svetoznámymi značkami

#Svetoznáma speváčka Rihanna už dlho svetu dokazuje, že je v módnom biznise ako ryba vo vode. Barbadoská kráska predstavila tento rok v máji svetu aj svoju kolekciu oblečenia značky FENTY. No a aj keď nejde o jej prvý prienik do módneho biznisu, ukázala sa tak, ako ju príliš nepoznáme – v úlohe módnej návrhárky.

Jej prvá kolekcia

V najnovšej Rihanninej kolekcii nájdeš rôzne kúsky z džínsoviny, dlhé košele, tričká, blejzre či široké nohavice. Kolekcia je okrem oblečenia aj plná doplnkov, ako napríklad šperky, sandáliky, ľadvinky či športové okuliare.

Na Youtube sa objavilo aj video, v ktorom Rihanna predstavuje svoju novú kolekciu fanúšikom. V spolupráci s odevnou spoločnosťou LVMH sa Rihanne konečne splnil jej dlhoročný sen. Rihanna sama o sebe tvrdí, že je múzou celej kolekcie. To znamená, že oblečenie je v prvom rade podľa jej predstáv.

„Všetko, čo rada nosím, všetko čo na mne vyzerá dobre. Chcela som, aby kolekcia vyzerala dobre na akejkoľvek postave. Chcem, aby ženy mali pocit, že si môžu obliecť čokoľvek, v čom sa dobre cítia,“ opisuje kolekciu Rihanna.

View this post on Instagram

#FENTY

A post shared by FEИTY (@fenty) on

Rihanna nie je v móde nováčik

Rihanna ženám radí, aby sa nebáli pohrať so svojím štýlom. Móda je podľa nej o tom, akým spôsobom všetko skombinuješ. Nie je vôbec seriózna, preto sa v nej treba do sýtosti vyblázniť. Oblečenie z jej kolekcie pozostáva z naozaj rozmanitých modelov. Po prvýkrát od roku 1987 LVMH predstavil a vytvoril novú značku. V roku 1987 bola posledným prírastkom v ich portfóliu značka Christian Lacroix. 

Speváčka však nie je v móde žiadnym nováčikom. V roku 2014 bola vymenovaná za kreatívnu riaditeľku športovej značky Puma pod značkou FENTY X PUMA, ďalej spolupracovala na zbierkach s britským reťazcom River Island a tiež spolupracovala so značkou Stance, z ktorej dielne vychádzajú štýlové ponožky.

Základňa módneho domu novej značky Fenty by mala sídliť vo Francúzsku. LVMH okrem novej Rihanninej značky zastrešuje aj svetoznáme značky ako Dior, Fendi, Givenchy, Marc Jacobs, či Céline a množstvo ďalších módnych gigantov.

View this post on Instagram

One more hour

A post shared by FEИTY (@fenty) on

Všestranná kolekcia

„Ženy sú silou tejto zeme. Sme mnohotvárne, komplexné, zraniteľné, ale nepriestrelné, a FENTY odzrkadľuje všetky naše spletitosti,“ povedala Rihanna o novej kolekcii. „Niekedy mám chuť byť submisívna, inokedy chcem svojmu štýlu dominovať a väčšinou chcem byť aj taká, aj taká.“ 

Podľa Rihanny jediným riešením bolo, aby vytvorili všestrannú kolekciu, pri ktorej si všetky ženy prídu na to svoje. Speváčka jednoducho vytvorila kolekciu pre silné ženy, ktoré sa neboja dať svetu najavo svoj štýl. Nová značka by tak mala prezentovať typickú modernú ženu.





Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť