#V populárnej aplikácii WhatsApp najnovšie nájdeš ďalší zaujímavý spôsob využitia. Postaral sa o to známy obchodný reťazec Lidl. Predstavíme ti, ako to celé funguje.
Aplikácia, ktorú používajú vyše dve miliardy ľudí
Komunikačná platforma WhatsApp má momentálne približne dve miliardy používateľov. To z nej robí najpoužívanejšiu četovaciu aplikáciu na svete. Predbehla dokonca aj Messenger. V poslednom čase navyše predstavuje jednu novinku za druhou.
Ak si napríklad odoslal správu s gramatickou chybou alebo ju chceš doplniť, máš možnosť ju znovu editovať a opraviť. Zmenou prešla aj aplikácia vo verzii pre Android. Okrem toho spoločnosť výrazne zvyšuje bezpečnosť používateľov a taktiež znižuje riziko kontaktovania podvodníkmi či spamových hovorov.
Nová funkcia pre Slovákov
Ďalšia novinka pre používateľov je spojená s obchodným reťazcom Lidl. Týždenný leták už viac nemusíš nikde hľadať, ale nájdeš si ho priamo v aplikácii WhatsApp. Odoberať letáky v online forme je navyše veľmi jednoduché. Stačí naskenovať QR kód, potvrdiť doručenú správu a dvakrát týždenne (v pondelok a vo štvrtok) dostaneš do správy elektronický Lidl leták.
Prečo sa tak Lidl rozhodol?
Rozposielanie letákov v online forme má pomôcť ochrane prírody a úspore papiera. Už pred piatimi rokmi začal Lidl ako prvý na Slovensku obmedzovať letáky a ročne minie až o 6-tisíc ton papiera menej ako predtým. „Nikto presne nevie, koľko letákov sa u nás ročne vytlačí. Pravdepodobne však ide o stovky miliónov, čo predstavuje desaťtisíce ton papiera,“ priblížil Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing.
„Leták je naším najsilnejším komunikačným nástrojom so zákazníkom. Verím však, že informácie o našich akciových ponukách dokážeme čoraz väčšiemu počtu ľudí doručiť elektronicky. Dúfam, že nás budú nasledovať aj ďalšie reťazce a spoločne pomôžeme slovenskej prírode,“ dodal.
Ušetrené peniaze sú investované do výhodnejších cien
Lidl spravil na svojom Facebooku anketu o tom, akú formu letákov ľudia uprednostňujú. Až 86 % z celkového počtu vyše 14-tisíc hlasujúcich hlasovalo v prospech online verzie. Okrem toho môžeš odoberať aj mailový newsletter, prezerať si letáky na webových stránkach či v aplikáciách Lidla.
„Zákazníci, ktorí ešte stále uprednostňujú leták v tlačenej forme, ho nájdu v našich predajniach. Pravidelne však prehodnocujme ich počet, ktorý medziročne klesá. Celú finančnú úsporu z netlačenia letákov investujeme do ešte výhodnejších cien našich produktov. Ak sa teda rozhodneš odoberať elektronický leták, pomôžeš hneď dvakrát – prírode a aj svojej peňaženke,“ povedal Martin Nagy.
Výmena papierových cenoviek za elektronické
Lidl od roku 2023 nevkladá Lidl letáky do vybraných denníkov a týždenníkov. Výsledok? Ušetrí vďaka tomu 1 500 ton papiera. Všetky papierové cenovky vo svojich predajniach vymenil za elektronické. Priemerná predajňa totiž práve na cenovky spotrebovala viac ako 230 kg papiera ročne. Celková úspora papiera v súčte všetkých predajní prevyšuje 37 ton.
Chcem vedieť viac o akciách v Lidli
Advertoriál pripravený v spolupráci so spoločnosťou Lidl.
Zdieľať na
Zdieľaní