Natívny obsah na Hashtag.sk v roku 2019: Efektívny spôsob prezentácie klienta (case study)

Natívna kampaň na Hashtag.sk. Zdroj: Getty Images

V roku 2019 sme na Hashtag.sk publikovali celkovo 25 natívnych výstupov. Máme za sebou rok, keď sme do spolupráce s klientmi zapojili okrem článkov aj kvízy, video a aj mladú sociálnu sieť TikTok. Ako vyzeral uplynulý rok v natívnej reklame na Hashtagu?

2019 v číslach

  • Hashtag.sk počas roku postupne prekonal hranicu 400-tisíc reálnych používateľov s rekordným novembrom, počas ktorého sme dosiahli 420-tisíc.
  • Klientom sme garantovali 10-tisíc prečítaní, no priemerná čítanosť článkov bola viac ako 22-tisíc. 
  • Najčítanejší článok dosiahol až 76-tisíc prečítaní.
  • Priemerný čas strávený čítaním článku bol 3 minúty a 7 sekúnd. 
  • Priemerný click-through-rate na odkazy v článkoch bol 7,48 %, pri najúspešnejšom článku to však bolo až 34,90 %. 
  • V prípade 5 natívnych videí sme dosiahli priemerný počet zhliadnutí takmer 18-tisíc. 
  • Spolupracovali sme s klientami z naozaj rôznorodých oblastí: bankový sektor, stávkovanie, poisťovníctvo, cestovanie či FMCG. 

Zaujímavé projekty

Kampaň k štartu 365.banky

Pri príležitosti štartu 365.bank sme s klientom a agentúrou MDS pripravili počas januára a februára kampaň zloženú z troch rôznych typov článkov. Vznikla tak reportáž z 365.café, článok o užitočných mobilných aplikáciách a kvíz o financiách a bankovníctve. Spolupráca s klientom následne pokračovala aj počas ďalších mesiacov. Viac si môžete prečítať v našej samostatnej case study.

Kvíz ako nástroj natívnej reklamy

Kvízy patria dlhodobo k najčítanejšiemu obsahu na Hashtag.sk. O ich využití v rámci natívnej reklamy sme uverejnili aj case study. V roku 2019 sme celkovo publikovali tri natívne kvízy. Okrem spomínaného kvízu s 365.bankou sme pripravili aj hokejový kvíz v spolupráci so spoločnosťou Tipos a kvíz o zdravom pohybe s Dr. Max.

Natívny video obsah

Popri video obsahu pripravenom na mieru, ako v prípade ankety v spolupráci s poisťovňou Dôvera alebo ankety pre ČSOB sme s druhou menovanou spoločnosťou pripravili tiež nové časti našich pravidelných video relácií Prečo je to tag? a Filmtag.

Výhody natívnej spolupráce s Hashtag.sk

  • Rôznorodé formáty – články, kvízy, videá, podcasty, sociálne siete.
  • Pre články garantovaná čítanosť 10-tisíc, pre videá podľa segmentu a typu videa.
  • Náhľady článkov aj na weboch Topky.sk a Zoznam.sk.
  • Prezentácia obsahu na sociálnych sieťach Facebook, Instagram alebo TikTok. 
  • Možnosť pravidelnej spolupráce na našom obsahu (video relácie Filmtag, Raptag, sekcia Fintag alebo podcasty Maturita s Hashtagom)

Máte záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás na filip.drabek@meleven.sk.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *