Natívny obsah na Hashtag.sk v roku 2019: Efektívny spôsob prezentácie klienta (case study)

Natívna kampaň na Hashtag.sk. Zdroj: Getty Images

V roku 2019 sme na Hashtag.sk publikovali celkovo 25 natívnych výstupov. Máme za sebou rok, keď sme do spolupráce s klientmi zapojili okrem článkov aj kvízy, video a aj mladú sociálnu sieť TikTok. Ako vyzeral uplynulý rok v natívnej reklame na Hashtagu?

2019 v číslach

  • Hashtag.sk počas roku postupne prekonal hranicu 400-tisíc reálnych používateľov s rekordným novembrom, počas ktorého sme dosiahli 420-tisíc.
  • Klientom sme garantovali 10-tisíc prečítaní, no priemerná čítanosť článkov bola viac ako 22-tisíc. 
  • Najčítanejší článok dosiahol až 76-tisíc prečítaní.
  • Priemerný čas strávený čítaním článku bol 3 minúty a 7 sekúnd. 
  • Priemerný click-through-rate na odkazy v článkoch bol 7,48 %, pri najúspešnejšom článku to však bolo až 34,90 %. 
  • V prípade 5 natívnych videí sme dosiahli priemerný počet zhliadnutí takmer 18-tisíc. 
  • Spolupracovali sme s klientami z naozaj rôznorodých oblastí: bankový sektor, stávkovanie, poisťovníctvo, cestovanie či FMCG. 

Zaujímavé projekty

Kampaň k štartu 365.banky

Pri príležitosti štartu 365.bank sme s klientom a agentúrou MDS pripravili počas januára a februára kampaň zloženú z troch rôznych typov článkov. Vznikla tak reportáž z 365.café, článok o užitočných mobilných aplikáciách a kvíz o financiách a bankovníctve. Spolupráca s klientom následne pokračovala aj počas ďalších mesiacov. Viac si môžete prečítať v našej samostatnej case study.

Kvíz ako nástroj natívnej reklamy

Kvízy patria dlhodobo k najčítanejšiemu obsahu na Hashtag.sk. O ich využití v rámci natívnej reklamy sme uverejnili aj case study. V roku 2019 sme celkovo publikovali tri natívne kvízy. Okrem spomínaného kvízu s 365.bankou sme pripravili aj hokejový kvíz v spolupráci so spoločnosťou Tipos a kvíz o zdravom pohybe s Dr. Max.

Natívny video obsah

Popri video obsahu pripravenom na mieru, ako v prípade ankety v spolupráci s poisťovňou Dôvera alebo ankety pre ČSOB sme s druhou menovanou spoločnosťou pripravili tiež nové časti našich pravidelných video relácií Prečo je to tag? a Filmtag.

Výhody natívnej spolupráce s Hashtag.sk

  • Rôznorodé formáty – články, kvízy, videá, podcasty, sociálne siete.
  • Pre články garantovaná čítanosť 10-tisíc, pre videá podľa segmentu a typu videa.
  • Náhľady článkov aj na weboch Topky.sk a Zoznam.sk.
  • Prezentácia obsahu na sociálnych sieťach Facebook, Instagram alebo TikTok. 
  • Možnosť pravidelnej spolupráce na našom obsahu (video relácie Filmtag, Raptag, sekcia Fintag alebo podcasty Maturita s Hashtagom)

Máte záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás na filip.drabek@meleven.sk.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť