Natívna kampaň 365.bank na Hashtag.sk: Obsah, ktorý si prečítalo vyše 120 000 ľudí (case study)

Foto: Hashtag.sk

Keď má banka čo ponúknuť a redakcia dokáže tieto benefity pútavou formou podať čitateľovi, úspech je takmer istý.

O 365.bank

Keď má banka čo ponúknuť a redakcia dokáže tieto benefity pútavou formou podať čitateľovi, úspech je takmer istý.. 365.bank je nová „mobile first“ a digitálna banka. Je v mnohých ohľadoch na Slovensku jedinečná – funguje bez pobočiek, účet si človek otvorí stiahnutím mobilnej aplikácie. Ponúka množstvo zaujímavých funkcionalít – inteligentný zostatok, s ktorým človek vždy vie, na čom je a koľko ešte môže minúť, kým mu príde ďalšia výplata. Ďalej ponúka Face ID, PIE kód na prihlasovanie sa do appky, či inteligentné sporenia, alebo program odmeňovania založený na transakčnej histórii človeka a card linked marketingu.

Obsah na mieru doplnený vlastnou sekciou

365.bank spolu so svojou mediálnou agentúrou Media and Digital Services naplánovala launchovú kampaň a cieľom bol zásah širokého publika najmä tridsiatnikov či mladších aktívne žijúcich a v technológiách viac zbehlých ľudí. Preto sme klientovi navrhli kombináciu rôznych formátov na Hashtagu. Vo finále bola u nás kampaň zložená  z troch rôzne zameraných natívnych článkov, videoreportáže, vlastnej sekcie a viacerých postov na sociálnych sieťach.

Tri týždňe, tri články

Sériu troch článkov sme uverejnili v priebehu troch týždňov – každý týždeň jeden. Boli odstupňované aj množstvom informácií o 365.bank, posledný bol najproduktovejšie ladený.

1. Tieto appky ti zmenia život: A sú celkom zadarmo!

V tomto článku sme sa zamerali na širší okruh čitateľov, ktorí majú kladný vzťah k mobilným aplikáciam a teda je pravdepodobnosť, že by ich ponuka 365.bank a jej benefity mohla osloviť. Okrem nej sme predstavili ďalších 5 appiek ako Waze, Stocard či Splitwise.

2. KVÍZ Si vo svete peňazí ako doma? Dokáž to a otestuj sa v našom kvíze!

Odľahčenou formou sme preverili znalosti čitateľov v oblasti financií. 365.bank sme spomenuli v 3 otázkach resp. odpovediach. Zároveň sme ju dostali do článku prostredníctvom fotografie. Každému sa tiež objavila zmienka o nej spolu s CTA výzvou vo finálnom vyhodnotení.

3. Takáto kaviareň je na Slovensku iba jedna: Zisti, čím sa líši od ostatných

V natívnom článku a zároveň aj videu sme priblížili 365.café aj s digitálnymi vychytávkami, ktoré v nej návštevníci nájdu. Zároveň sme článok prepojili s 365.bank, ktorá má kancelárie hneď vedľa a 365.café je akýmsi jej styčným bodom s reálnym životom. PR manažérka Linda Gáliková priblížila benefity účtu v 365.bank. V priemere videl každý divák z videa až 3 minúty 32 sekúnd, čo predstavovalo výbornú dopozeranosť 77 % na videnie.

Sekcia Dnešný Slovák

Všetky natívne články sme publikovali v na mieru vytvorenej sekcii Dnešný Slovák,  ktorej názov korešpondoval s launchovou aktivitou 365.banky.  V sekcii sme zároveň publikovali aj ďalší redakčný obsah (celkovo desiatky článkov), v ktorom sme dávali priestor aj odkazu na klientovu kampaňovú stránku.

O 365.bank čítalo vyše 120 000 ľudí

Vďaka natívnej kampani na Hashtag.sk (článokkvíz a reportáž) si o 365.bank prečítalo vyše 126 000 používateľov a desiatky tisíc ďalších videli a mali možnosť sa prekliknúť na kampaň Dnešný Slovák z mnohých redakčných výstupov publikovaných v rovnomennej sekcii. Priemerná čítanosť jedného článku tak bola 42 000, čo je 3,5 násobne viac ako je priemer publikovaných natívnych reklamných článkov na Hashtagu pre klientov z bankového segmentu. Strávený čas v natívnych článkoch bol takmer 3 a pol minúty a na odkazy v nich si kliklo vyše 2 000 používateľov. K samotnej kampani sa vyjadril aj Ondrej Macháček (Digital Product Leader) z agentúry Media and Digital Services nasledovne: „Na spolupráci s Hashtagom by som rád vyzdvihol ich kreativitu, kedy médium na základe stručného briefu navrhlo zaujímavú kombináciu contentu. Okrem už klasických natívnych článkov a video reportáže aj kvíz a samostatnú sekciu ku klientovej aktivite Dnešný Slovák. Všetko prepojené na launch banky a produkt. Keďže hlavným cieľom v tomto prípade bola čítanosť a vyvolanie záujmu, príjemným prekvapením bolo, že cena za jedno čítanie vyšla o 2/3 menej ako pri najefektívnejšom PR článku. Viac ako 2 200 preklikov na klientovu landing page a následných 130 odklikov do app store bol bonus navyše. “

Máte záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás na filip.drabek@meleven.sk.

Odporúčame