Jednoducho predstavený svet financií: Sekcia Fintag pomáha aj vysvetľuje (case study)

Zdroj foto: Getty Images

#Mladí ľudia sú dlhodobo cieľovou skupinou množstva finančných inštitúcií. Veľa produktov – účtov, pôžičiek, hypoték je určených študentom alebo ľuďom do 30-35 rokov.

Je však samozrejmé, že okrem pestrej ponuky je dôležité aj to, aby rozumeli, aké služby im banky ponúkajú. Od toho tu je sekcia Fintag, ktorá sa snaží prístupnou formou mladým ľuďom ukázať, že sa dá porozumieť financiám aj vtedy, ak niekto neštudoval na obchodnej akadémii alebo na ekonomickej univerzite.

Obsah, ktorý pomáha

Fintag je sekciou Hashtag.sk, ktorá sa zameriava na financie, ekonomiku, bankovníctvo a posilňovanie finančnej gramotnosti. Je pre nás kľúčové prinášať obsah, ktorý mladým ľuďom môže nejakým spôsobom pomôcť. Dobrým príkladom je aj naša úspešná séria podcastov Schooltag.

Chceme tak, aby sa cieľová skupina nášho magazínu cítila vo svete peňazí ako doma. Ukázať čitateľom, aké typy hypoték existujú, ktoré sú pre nich výhodné, ako si požičať na kúpu bytu, ako investovať, prípadne im pomôcť so šetrením.

Príklady obsahu zo sekcie Fintag

V sekcii Fintag sme v posledných mesiacoch zverejnili 40 článkov v rôznych formách – motivačné príbehy, kvízy, ale aj obsah, ktorý vysvetľuje jednotlivé pojmy.

Najúspešnejším v počte page views zo sekcie Fintag je kvíz o základoch ekonómie, ktorý má 12-tisíc otvorení. Pýtali sme sa s v ňom na pojmy ako HDP alebo equilibrium, ale aj základné ekonomické otázky.

Jedným z najúspešnejších článkov bol tiež ten, ktorý odľahčenou formou vysvetľoval, čo je to inflácia. V článku sme sa pozreli na to, prečo nie je až tak dobrý nápad tlačiť viac peňazí, ak je krajina chudobná, a prečo sa neoplatí vlastniť 100 biliónovú bankovku. Čítaný bol aj článok o tom, čo musí mladý človek urobiť, aby mohol ísť konečne bývať do vlastného bytu. 

A pripravili sme takisto aj vtipné video na tému financií:

Možnosť spolupráce

Klientom ponúkame možnosť byť dlhodobým partnerom alebo sponzorom sekcie Fintag. Podľa predstavy klient môžeme publikovať natívne články, reklamné články alebo redakčný obsah, v rámci ktorého ponúkame okrem klasických článkov aj kvízy alebo videá. Ich počet a periodicita závisí od dohody s partnerom.

Máte záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás na filip.drabek@meleven.sk.

Odporúčame