Vieš, čo je to BOHO štýl? Tvorivá dvojica z Horehronia tento spôsob života šíri medzi Slovákmi
Zdroj: Bohostyle.sk
Najväčší záujem je stále o sójové sviečky
Na dobrom základe tak mohli obchod rozširovať o nové nápady a produkty. Sójové sviečky sú doslova vlajkovým a najpredávanejším produktom e-shopu Bohostyle.sk. Nájdeš tam však aj množstvo iného zaujímavého sortimentu. „Veľmi dobre sa nám predávajú rôzne malé dekorácie, bytové doplnky a nábytok do detskej izbičky. Všetko z prírodných materiálov,“ prezrádza Ľuboš. Obľúbené sú aj pomôcky na jogu a meditáciu, prírodná kozmetika, šumivé bomby do kúpeľa či ekologické holiace strojčeky.
Nápady im nechýbajú, inšpirácie hľadajú doslova všade. Obchod tak postupne rozširujú a ponuku prispôsobujú súčasným trendom i požiadavkám zákazníkov. „Väčšinou to príde spontánne. Ak sa nám niečo zapáči a spĺňa to naše kritériá, chceme to ponúknuť aj našim zákazníkom. A tak nadväzujeme spolupráce s rôznymi firmami a značkami, ktoré robia svoj biznis na nám blízkych hodnotách,“ hovorí Michaela.
Návrat k prírode a duševnej harmónii
Svoju podnikateľskú víziu Ľuboš a Michaela vybudovali na spojení človeka s prírodou a so spiritualitou. Sami totiž vyznávajú minimalistický a udržateľný životný štýl. Ich hodnoty reprezentuje už názov obchodu „Bohostyle“. Vychádza z výrazu „bohém“, avšak v ich vlastnom ponímaní. Človek, ktorý sa nebojí byť sám sebou, prejaviť sa navonok, nebojí sa nezapadnúť do davu.
Svoje vnímanie sveta a produkty, ktoré nesú ich odkaz, by chceli dostať medzi čo najviac ľudí. V súčasnosti pôsobia na slovenskom a českom trhu, no plánujú aj ďalšiu expanziu. „Myslíme si však, že sme ešte naplno nevyužili náš potenciál doma na Slovensku. Nie je pre nás prioritou len expanzia a rast, ale hlavne šírenie nášho posolstva a prinášanie tých správnych riešení pre nás ako ľudstvo z dlhodobého hľadiska.“
Zdieľať na