23-ročný spevák je najstreamovanejším Čechom v zahraničí: Mikolas Josef prišiel s riadnou letnou peckou

Mikolas Josef (Media foto/mikolasjosef.com)

#Po úspešných singloch Lie To Me či Me Gusta sa český spevák Mikolas Josef hlási opäť o slovo. Tentoraz na trh prináša tanečnú pecku s názvom Acapella, ktorá má po prvých dňoch od zverejnenia našliapnuté stať sa jednou z najhranejších piesní minimálne v Česku a na Slovensku.

Klip Acapella je pre mladého Mikolasa najväčšou hudobnou investíciou v živote, keďže doň investoval okolo štvrť milióna dolárov. Talentovaný spevák pesničku sám napísal a dokonca zrežíroval aj samotný videoklip, ktorý sa okrem Prahy natáčal aj v Londýne, Barcelone, Toronte či LA. O kvalite produkcie, na ktorú si samotný spevák potrpí, hovorí aj fakt, že sa na skladbe podieľaľ aj producent Jenson Vaughan. Ten v minulosti spolupracoval s hviezdami ako Madonna, Kelly Rowland či Britney Spears.

Európske Despacito, ako skladbu pomenovali niektorí z fanúšikov na Youtube, má doposiaľ viac ako 3 milióny pozretí, a to len za necelé dva týždne. Príjemná letná novinka naberá na obľube aj v zahraničí, kde je Čech známy hlavne vďaka účasti na Eurovision Song Contest 2018. O fanúšikov nemá núdzu ani u našich západných susedov, kde pred približne mesiacom vypredal pražský Fórum Karlín.

23-ročný Čech, ktorý posúva hranice českej hudby na úplne inú úroveň má bez pochyby predpoklady stať sa európskou megahviezdou. Vypočujte si túto letnú pecku a posúďte sami!

Odporúčame