Spoznaj tajomstvá úspešného content marketingu na konferencii Content Marketing Masters 2023

konferencia

Zdroj: Pexels/fauxels

#Prepadla ťa už niekedy otázka: ,,Ako to, že táto značka si tak jednoducho získala moju pozornosť?” Na sociálnych sieťach a v online svete dnes trávime niekoľko hodín denne. Prečo sa však niektorým značkám darí vynútiť si našu roztrúsenú pozornosť a iné zas ľahko prehliadame? Ako z content marketingu vyťažiť maximum? To sa dozvieš už 25. apríla 2023 na konferencii Content Marketing Masters 2023.

Content Marketing Masters je 15. konferenciou z úspešnej série Make it Digital. Zorganizovali sme už 14 konferencií v rôznych témach zo sveta digitálneho marketingu. Prepojením vzdelania a networkingu sa tešíme z viac ako 3500 návštevníkov. Spolupracovali sme s viac ako 70 spíkrami, ktorí sú známymi odborníkmi z marketingovej praxe. Aj tento rok sa konferencia ponesie v znamení skvelých tipov, horúcich trendov a praktických skúseností.

Nadupaným večerom ťa prevedie moderátorka Veronika Hesková. Môžeš ju poznať z uvádzania online poradne Digitálnej univerzity – z Marketingových digitalkov. Veronika je digital marketing konzultantkou v PS:Digital, kde pomáha klientom s digitálnou stratégiou a s komunikáciou na sociálnych sieťach. Kombinácia jej nadšenia pre kreatívnu tvorbu obsahu a vášne pre vzdelanie môže inšpirovať každého nadšeného marketéra.

Hlavnými bodmi večera bude 5 praktických prednášok od top spíkrov zo slovenskej marketingovej scény. Sériu prednášok otvorí Patrik Vavrovič, spoluzakladateľ prvej špecializovanej content marketingovej agentúry na Slovensku, ContentFruiter. Patrik ťa so svojimi 10-ročnými skúsenosťami prevedie content marketingom, ktorý skutočne prináša výsledky. Zisti s nami, aké!

Spoluzakladateľ čarovnej marketingovej agentúry Ponyhouse, Braňo Macko, má za sebou už desiatky úspešných spoluprác so svetovými značkami. V agentúre sa tiež venuje zvyšovaniu viditeľnosti v online svete, a práve on ti v druhej prednáške večera porozpráva o tajomnom pojme ,,content sausage”. Náš druhý spíker tvrdí, že všetci raz skončíme na jeho profile a jeho to bude stáť minimum energie. Chceš sa dozvedieť prečo?

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Viete, aký je najväčší hoax v dejinách ľudstva?

Naháňanie sa za followermi, odporúčania od známych osobností, reklamy a platené spolupráce. Dnešný digitálny svet nás kŕmi aj týmito omrvinkami influencer marketingu. Ako funguje spolupráca s influencermi? Ako si vlastne nájsť vhodného influencera? A ako s ním nastaviť spoluprácu, aby bola značke benefitom a nie výsmechom? Aj na tieto otázky ti odpovie naša spíkerka, Jana Malaga. Okrem vedenia marketingovej agentúry Contedy sa špecializuje na obsahový a influencer marketing. Svet influencer marketingu sa stal jej domovom ešte skôr, ako sa pojem u nás začal používať.

Zdroj: Tlačová správa/Digital Marketing Club

Po prestávke venovanej doplneniu energie, spoznávaniu sa a networkingu, program pokračuje panelovou diskusiou so zástupcami slovenských firiem a pobočiek, z ktorých content marketingu by sme sa mohli veľa naučiť. Pozvanie do diskusie prijali marketéri z O2 a Lidl. Povedie ju naša skúsená moderátorka, Veronika, no svoje zvedavé otázky môže klásť úplne každý a to prostredníctvom platformy Sli.do. 

Sociálne siete sú bludiskom. V množstve príspevkov, ktoré každým dňom pribúdajú, sa len ťažko orientovať. Ako zdieľať obsah, aby mal úspech? Ktorý komunikačný kanál prinesie najviac klikov? Ako sa v tom vyznať? Aj takéto tajomstvá distribúcie obsahu na sociálnych sieťach ti odhalí Tony Dúbravec. S viac ako 10-ročnými skúsenosťami sa venuje vzdelávaniu a mentoringu v oblasti sociálnych sietí, a to dokonca aj na Digitálnej univerzite. Tvorí jeden z najpočúvanejších marketingových podcastov na Slovensku, Doba Digitálna a v jeho najnovšom projekte Wild Cards koordinuje skupiny marketingových freelancerov.

Na záver tohto informáciami nabitého večera sa nám predstaví kráľ slovenskej content scény, Filip Kuna. Ten ti v poslednom bloku konferencie povie o tom najzaujímavejšom, čo sa za svoju dlhoročnú prax o svete contentu naučil. Jeho špecializáciou je content marketing a natívne reklamy. Má za sebou šesť rokov zbierania skúseností tvorbou obsahu na sociálnych sieťach a objavil už nejeden content poklad. Denne prináša horúce novinky, zaujímavé postrehy a fantastické inšpirácie zo sveta marketingu.

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Ako dokážete VÝRAZNE zvýšiť hodnotu vašej práce?

Snažíš sa ešte prísť na to, čím oživiť svoj obsah? Chceš sa dozvedieť ako ho tvoriť, aby mal dosah a prinášal výsledky?  Po vypočutí prednášok od našich spíkrov sa už tieto otázky pýtať nebudeš. Pridaj sa k nám a staň sa aj ty Content Marketing Masterom! 

Už teraz sa na teba v mene celého Digital Marketing Clubu tešíme. Vidíme sa 25. apríla o 17:00 buď osobne v Hoteli Tatra, alebo online z pohodlia tvojho domova.

Lístok si môžeš kúpiť na webe Make it Digital, kde nájdeš aj ďalšie detaily o konferencii a spíkroch.

Sleduj náš TikTok

 

Zdroj: Tlačová správa/Digital Marketing Club
Odporúčame