Zvláštna marketingová stratégia známej speváčky: Týmto rozdelila svojich fanúšikov na dva tábory

Kampaň na propagáciu hitu známej speváčky patrí k netypickým kúskom (Zdroj: Freepik/senivpetro)

#Umelci pre propagáciu svojich hitov dokážu vymyslieť aj nemožné. Marketingové stratégie od výmyslu sveta však teraz posunula na iný level známa speváčka, ktorá urobila v skutku zaujímavý ťah. Šokovala nejedného svojho fanúšika a jej základňa priaznivcov sa rozdelila na dva tábory. Zaujíma ťa, čo sa vlastne stalo?

Zvláštna propagačná kampaň

Vo svete všeobecne platí, že aj zlá reklama je reklamou. Kreatívne tímy sa často držia myšlienky „zaujať niečím netypickým“ a tak často vsadia aj na bizarnosti. Kampaň na propagáciu hitu známej speváčky patrí k netypickým kúskom, no jej nezvyčajnosť rozdelila fanúšikov na dva tábory.

Speváčka Sabrina Carpenter vyvolala vo vodách internetu extrémne vlnobitie, keď vydala svoj známy hit Espresso. Mladá 25-ročná interpretka šokovala (najmä) fanúšikov, keď pred pár dňami pracovala ako baristka v kaviarni na Blank Street v Londýne.

 

Pristihnutá pri čine

Situácia na seba nenechala čakať a sociálne siete čoskoro zaplavili posty s videom, na ktorom Sabrina pracuje za pultom. O príspevku informoval portál BuzzFeed. „Nerozumiem slávnym osobnostiam, ktoré sa hrajú na nedostatočne platené profesie,“ uviedla neznáma osoba. „Pracuje do noci, pretože je barista. Vďaka @sabrinacarpenter za to, že si prišla,“ stálo v komentároch na Instagrame pod niekoľkými postmi, ktoré zobrazovali speváčku za kaviarenským pultom.

O čosi neskôr sa objavilo v online svete aj video, ktoré vyvolalo búrlivú diskusiu medzi fanúšikmi. Kým jedni ju označili za „cosplayerku pracovníka  minimálnou mzdou“, iné jej fandili a vyzdvihovali jej „obyčajnosť“ aj napriek tomu, že je celebritou.

Reklama bez pochopenia

Hoci speváčka chcela odprezentovať svoj song, nestretla sa s pochopením. „Najhorší trik, aký môže slávna osobnosť urobiť,“ častovali ju fanúšikovia v komentároch. „Bohatí ľudia, ktorí sa hrajú, že pracujú za minimálnu mzdu, sú najväčší klamári na svete,“ uviedol iní pohoršený fanúšik. „To je také roztomilé, celebrita sa hrá na baristu s minimálnou mzdou pre svoje promo a potom sa vráti k svojmu zbohatlíckemu životu,“ doplnil ho neznámy užívateľ.

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Po Tik-Toku sa šíri desivé virálne video: V týchto amerických vrchoch podľa všetkého straší!

Našli sa aj takí, ktorí si speváčku zastali. „Zvyčajne neznášam celebrity, ktoré robia takéto s*ačky, ale ak mám byť fér – jej pieseň sa volá Espresso, tak to dáva zmysel,“ zastal sa speváčky fanúšik.

Sleduj náš Instagram

Zdroj: hashtag.sk
Odporúčame