„Aha, aký pekný banner som videl!“ – povedal nikto, nikdy

„Aha, aký pekný banner som videl!“ – povedal nikto, nikdy

„Aha, aký pekný banner som videl!“ – povedal nikto, nikdy (Zdroj: Filip Kuna)

#Vyskakovacie bannery, miniatúrne krížiky na mobiloch, prerušenie v tom najlepšom počas videa/filmu, mestá zaplavené vizuálnym smogom… Ešte aj do toho kina si kúpite lístok a 15 minút po plánovanom začiatku premietania vám hrá reklama.

No, čistá kovbojka to s tou inzerciou je.

Z pohľadu marketéra či obchodníka je čoraz ťažšie získať si pozornosť, a pritom neotravovať.

Predávať a zároveň byť užitočný.

To všetko spôsobom, ktorý rešpektuje súkromie a neuráža intelekt človeka.

Je náročnejšie tvoriť reklamu, ktorá ľuďom nebude vadiť, o ktorej ani nebudú vedieť a ešte ju dokonca odporučia ďalej. Náročnejšie, ale keď sa podarí, výsledky bývajú výborné.

Nech sa páči, urobil som pre vás výber tých najkrajších reklám vo filmoch.

Stavím sa, že každý tam nájde minimálne jeden taký film, že ste ho síce videli, ale netušili, že si tam tá značka kúpila reklamu.

A kto áno, nech mi napíše, zaslúži si uznanie a odmenu! 😊

Zdroj: Filip Kuna
Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame