#Máš aj ty vo zvyku nechať negatívnu recenziu na Googli či profile danej služby, s ktorou si nebol spokojný? Dávaj si pozor, aby sa tvoje prejavenie nespokojnosti nestalo razom kurióznou situáciou, podobne ako v prípade tohto muža. Nevinné hodnotenie ubytka na Airbnb ho pokojne mohlo stáť jednu z najcennejších vecí, ktoré kedy mal.
Negatívny feedback
Dať najavo konštruktívnu kritiku nie je nič hrozné. Prijímateľa názoru to dokáže posunúť, objektívne zhodnotí svoje schopnosti a možnosti, čím mu ty vlastne urobíš malú službičku. Ak však patríš k ľuďom, ktorí na všetko frflú, mal by si sa mať na pozore. Nie vždy to môže dopadnúť tak ako očakávaš.
To je aj prípad Shawna Mackeya – muža, ktorý namiesto pokornej vďaky za svoju kritiku schytal od prijímateľky kritiku studenú sprchu. Informoval o tom portál The Daily Beast.
Podal žalobu na majiteľku objektu
Práca s ľuďmi je bez pochýb jednou z najhorších. Je jedno, či si introvert alebo extrovert, vyhovieš zákazníkom s úsmevom alebo si o nich pomyslíš svoje… V niektorých prípadoch môžeš urobiť maximum, no vďaka zaužívanému „náš zákazník, náš pán“ nemáš kompetencie na konfrontáciu ani v prípade, že si majiteľ objektu
To je aj prípad majiteľky Airbnb, v ktorom sa Shawn Mackey ubytoval. Ten sa ju rozhodol ešte v roku 2022 zažalovať, aj keď konala podľa stanovených pravidiel. Požadoval totiž možnosť návštevy priateľov v apartmáne. Majiteľka mu vyhovela, avšak požadovala dodatočný poplatok za každého hosťa.
Kuriózny dôvod
Po odchode zo zariadenia Shawn zavesil do appky negatívnu recenziu, súčasťou ktorej bola aj požiadavka na majiteľku, ktorá mu mala vrátiť časť zaplatených peňazí. Podpora Airbnb jeho žiadosť zamietla a účet mu zablokovala.
Majiteľka sa domáhala dodatočných poplatkov, ktoré jej neuhradil, no on ich stále odmietal zaplatiť. Vo svojej žalobe, ktorú podal kvôli ekonomickej ujme a právu na súkromie, uvádza fakt, že majiteľka začala posielať záznamy z bezpečnostnej kamery jeho manželke. Problém bol v tom, že bol na nich Shawn v spoločnosti inej ženy…
Zdieľať na