Všetci majú nejaký talent a schopnosti, ale nie každý má stratégiu

Filip Kuna a šachové figúrky

Zdroj: Filip Kuna

Jedného dňa prišla Alica v krajine zázrakov na rázcestie.

Tam zbadala mačku Škľabku, ktorá si len tak sedela na strome.

„Kadiaľ mám ísť?“ spýtala sa jej Alica.

„Kam sa chceš dostať?“ zaujímala sa Škľabka.

„Neviem, je mi to jedno,“ odpovedala Alica.

„Tak potom choď, kadiaľ chceš,“ povedala mačka. „Ak nevieš, kam ísť, potom ťa tam privedie akákoľvek cesta.“

Presne takto začína môj e-book Content marketingová stratégia: Krok za krokom.

Stratégia je základným stavebným kameňom drvivej väčšiny úspešných firiem, tímov, armád, ale aj jednotlivcov. Nepočítam sem akurát tak všetky alternatívy výhercov v športke, ale aj tí často do pár mesiacov či rokov skončia horšie ako pred tým, čo vyhrali.

Je totiž úplne jedno, či predávate koncovým zákazníkom, iným firmám, alebo si chcete „len“ vybudovať vlastnú osobnú značku.

Nezáleží ani, aký módny výstrelok práve fičí, či s akým problémom sa momentálne pasujete (určite ich máte počas roka na rozdávanie).

Vždy, keď si nebudete istí, odporúčam vrátiť sa ku svojej stratégii.

S ňou budete mať pokoj a ticho akoby ste boli na dne mora.

Tam hore na povrchu nech bude akákoľvek búrka (nesplnené kvartálne ciele, kampaň bola prepadák, konkurencia sa chváli ako rastie a len Vy nič…), pokojne aj tsunami, na dne budete mať vždy pokoj.

Ak tú svoju náhodou nemáte, nielen pre svoju firmu/značku, ale aj pre seba samých (v tejto rýchlej „performance“ dobe nič neobvyklé), nie je vhodnejšia doba ako práve teraz na nej začať pracovať.

Keď sa všetci ešte len rozkukávajú po sviatkoch (alebo ešte stále dovolenkujú), keď sa predáva málo a práce je málo, je perfektná doba si takú stratégiu premyslieť, napísať, nakresliť.

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Neuveríte, ako začínali tie najslávnejšie značky

Pokiaľ hľadáte niečo sami pre seba osobne, lebo máte pocit, že nič nestíhate, všetkým okolo sa darí a sú úspešní a len Vy nie (tráva na druhej strane býva vždy zelenšia), potom presne pre Vás je určený môj najnovší kurz Time management = Life management.

Ešte stále nie je zverejnený, beta testujem si ho s vybranými záujemcami. Ak oň máte záujem a čas, odpovedzte na tento e-mail, pošlem (výmenou za kritickú spätnú väzbu 😊).

Ak sa mi konečne podarilo presvedčiť Vás, že tvoriť obsah je skvelý nástroj na rast značky, predajov a aj Vašej osobnosti, ak by ste si chceli vytvoriť svoju content marketingovú stratégiu, mám pre Vás parádny obsažný e-book.

Vypracujte si praktické cvičenia a stratégiu budete mať hotovú. 

 Držím palce. 👍

Filip Kuna banner
Zdroj: Filip Kuna

 

Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame