Hocikto dokáže zlacniť a podliezť konkurenciu: Akú cenu majú skúsenosti?

Filip Kuna

Akú cenu majú skúsenosti? (Zdroj: Filip Kuna)

#„Je to príliš drahé.“ Vo svete obchodu a marketingu hádam neexistuje častejšia pripomienka, náročnejšia výzva, ako obhájiť si svoju cenu.

Veľké firmy majú samostatné oddelenia, ktorých primárnym cieľom je stlačiť Vás s cenou. Používajú také triky, ktorými Vás budú madžgať, akoby ste boli nejaký citrón v odšťavovači. A potom sa ľudia sťažujú, že klient im nechce zaplatiť viac ako 5 eur za normostranu.

Ja sa považujem za skúseného tvorcu obsahu, napísal som už tisíce strán textov. A viete koľko sme boli ochotní zaplatiť za reklamné články my? Cez 250 eur. A ešte mi to prišlo ako super cena.

Prezradím Vám tajomstvo: HOCIKTO dokáže zľavniť, HOCIKTO dokáže podliezť konkurenciu.

Iba tí najlepší si dokážu obhájiť prémiovú cenu. Je to tak užitočná schopnosť, že som sa k tomu rozhodol natočiť sériu videí.

Nech sa páči, tu je prvé.

(Zdroj: Filip Kuna)
Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame