Skvelé veci prídu k tým, ktorí sa neprestávajú snažiť, skúšať, veriť

Filip Kuna

(Zdroj: Filip Kuna)

#Nie každé ťažké obdobie je ako búrka, ktorá prehrmí. Nečakajte, kým bude lepšie. Spravte všetko pre to, aby bolo lepšie už teraz. Čím viac nápadov vyskúšate, tým máte väčšiu šancu, že Vám to naozaj vyjde. Každým neúspechom ste o krok bližšie k úspechu.

Anantara Veli je rezort na Maledivách. Také tie domčeky, čo stoja na drevených nôžkach v azúrovom oceáne. Veď viete.

Podľa Tripadvisoru majú viac ako 2500 hodnotení a priemerný rating 5 hviezdičiek.

Raj na zemi.

(Zdroj: Unsplash.com/Dominik Kiss)

Bohužiaľ, korona si nevyberá. Dobré, nedobré, aj oni zápasili so slabým záujmom.

A tak si povedali, že nebudú čakať na spasenie. Či príde, alebo nepríde vakcína, či budú ľudia ochotní sa zaočkovať, či sa rozbehne turizmus. Pripravili špeciálnu akciu: „all you can stay“. Za 30 000 USD ste mohli získať prenájom chatky nad morom na celý ďalší rok.

K tomu ste mali všetok ten zaujímavý program ako masáže, školu varenia, šnorchlovanie. Super služby, kto ste boli, poznáte to (ja nie, dajte mi vedieť, či sa oplatí, či to nie je po chvíli nuda ).

Slovákovi sa síce cena môže zdať vysoká, ale v zahraničí sú to pomerne bežné mesačné nájmy a pre ich cieľovku to asi aj tak nijaký problém nebol.

Snaha výborná. Či to bude úspech nemohol nikto tušiť.

Pre nás poučenie, ktoré platí v biznise, za akýchkoľvek podmienok, pri plnení akýchkoľvek cieľov: Čím viac sa snažíte, tým väčšia je šanca, že niektorý z Vašich pokusov vyjde. 

Možno 10 nápadov bude úplný fail, avšak každým neúspechom ste o krok bližšie k tomu úspešnému.

Avon, medzinárodná firma predávajúca kozmetiku, začínala ako podomový predajca kníh!! 😲

Jej zakladateľ jazdil na koni, z mesta do mesta, klopal na dvere a pýtal sa, či nekúpite.

Aby si zvyšoval konverzný pomer, aby mu panie domu otvorili, rozdával im vzorky parfumov.

Neskôr zistil, že ich zaujímajú omnoho viac tie parfumy ako knihy, a tak zmenil biznis. Za minulý rok mal Avon obrat viac ako 9 miliárd USD. 💰

Filip Kuna
(Zdroj: Filip Kuna)

Preto sa hrajte, skúšajte, vymýšľajte. To je liek na akúkoľvek krízu, keď sa nedarí.

A keď sa aj darí, myslite na to, že môžu prísť aj horšie časy. Preto by ste mali neustále objavovať nové veci, učiť sa nové schopnosti, byť lepšími ako Vaše včerajšie ja.

Kto chcete, vytvorili sme pre Vás priam generátor nápadov, špeciálnu hru Neuromarketing v praxi – zapojte sa.

https://www.filipkuna.sk/neuromarketing-v-praxi/?utm_source=hashtag&utm_medium=article&utm_campaign=filipkuna

Prajem pekný deň.

Filip

Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame