#Možno si ešte užívaš sladké študentské roky a možno si už pár rokov v praxi. Isté je, že dnešný pracovný trh sa rýchlo mení a vyžaduje stále nové vedomosti či zručnosti. Nemusíš však vešať hlavu, ak ti ich neposkytla škola či tvoja súčasná práca. Vieš ich ľahko získať polročným štúdiom na Digitálnej Univerzite, ktoré môžeš absolvovať aj online. Prečo je skvelým východiskom pre tvoju (novú) kariéru?
Čo okrem titulu potrebuješ hľadať
Ak si vyberáš vzdelanie, mal by si sa riadiť dvoma hlavnými kritériami. „Prvým je kvalita vzdelania a know-how, ktoré ním získaš. Ak si totiž ochotný zaplatiť za know-how aj bez toho, aby si získal titul, je to prvý signál, že ide o dobrú školu. Druhým kritériom je meno samotnej školy. Ak napríklad niekto povie, že má titul z Harvardu, v ľuďoch to rezonuje, lebo je to kvalitná škola,“ hovorí Jaroslav Vojtechovský, zakladateľ a CEO Digitálnej Univerzity.
Štúdium na Digitálnej Univerzite je nastavené tak, aby splnilo obidve spomenuté kritériá. Absolventom ponúka uznávaný certifikát, ale tiež vedomosti, ktoré im pomôžu v praxi. Lektori sú najlepší experti z praxe, ktorí v marketingovom prostredí pôsobia celé roky. Práve táto sféra dnes ľuďom otvára dvere k množstvu voľných pozícii. Aktuálne je veľký dopyt napríklad po PPC špecialistoch, social media manageroch či account manageroch.

Získaj komplexný prehľad
Toto štúdium prináša absolventom celistvé informácie a naučí ich chápať súvislosti. Je jedno, či sa plánuješ venovať jednej špecializácii, alebo chceš mať široké znalosti – aj PPC špecialista získa silnú konkurenčnú výhodu, ak vie niečo o copywritingu, SEO, analýze dát, social media marketingu, UX/UI dizajne, budovaní značky, či content marketingu.
Komplexný prehľad ťa jednoducho odlíši od ostatných uchádzačov, prípadne ti pomôže postúpiť v kariérnom rebríčku alebo ľahšie rozbehnúť svoj biznis.
Za všetko hovorí príbeh Michala Nováka, ktorý dlhé roky pôsobil v cestovnom ruchu a marketingu sa venoval len ako samouk. Práve Digitálna Univerzita mu pomohla doplniť si vedomosti a pochopiť širšie súvislosti. Takisto prispela k tomu, aby urobil zásadný krok a založil si vlastný eshop na predaj prémiových vín z celého sveta.
Rozvíjaj svoje kritické myslenie a schopnosť predať sa
Počas polročného štúdia na Digitálnej Univerzite sa trebárs naučíš, ako vymýšľať skvelé kampane, reklamy na Google, či robiť pútavé reelska. Ak túžiš byť social media manager, na svoje si prídeš počas prednášok o konkrétnych sociálnych sieťach, či už Facebook, Instagram, LinkedIn alebo Tiktok. So širokým rozhľadom v marketingu sa tiež uplatníš vo firmách ako account manager.
Nezabúda sa tu ani na takzvané soft skills, čiže mäkké zručnosti, ktoré by si mal rozvíjať ruka v ruke s tými odbornými. Na polročnom Certifikovanom štúdiu sa naučíš kriticky myslieť, predať sa, využívať out of box myslenie, rozmýšľať strategicky a tiež povzbudiť a zároveň zúžitkovať svoju kreativitu. Ak budeš ďalší polrok pokračovať na MBA štúdiu, osvojíš si manažérske a leadership schopnosti, rovnako tak aj prezentačné, komunikačné a vyjednávacie schopnosti. Naučíš sa tiež dávať feedbacky tak, aby padli na úrodnú pôdu.
Odmenou je know-how
Začať môžeš Certifikovaným štúdiom, ktoré ti rozšíri obzory v danej oblasti. Nadobudnutý certifikát ocenia v marketingových oddeleniach firiem, v online, výskumných aj marketingových agentúrach, v reklamných či PR agentúrach. Záleží len na tebe, či budeš ďalší polrok pokračovať na MBA štúdiu, kde získaš aj medzinárodne uznávaný MBA titul.
„V zahraničí je tento titul veľmi uznávaný. Na Slovensku sú aj slabšie školy, kde si človek môže diplom doslova kúpiť. Nemá to však žiadnu hodnotu. V Digitálnej Univerzite sa snažíme byť jednotkou na trhu a mať top vzdelanie. U nás si MBA titul musia študenti odmakať. Odmenou potom nie je iba samotný titul, ale skutočné know-how,“ dodáva Jaroslav Vojtechovský.

Zdieľať na