Môžete mať veci hotové rýchlo, lacno a kvalitne?

Filip Kuna na párty

Zdroj: Filip Kuna

Dnes je to rok, čo sme začali vydávať tento náš marketingový newsletter.

Posielame ho 2x týždenne, pondelok a štvrtok, nuž bolo tých e-mailov odo mňa už viac ako 100 (presnejšie 104, ale kto normálny by to počítal 😊). Priznám sa, že toľko som ich nedostal ani od vlastnej manželky či podaktorých kolegov.

Nuž, ďakujem vám všetkým, ktorí mi stále zachovávate svoju priazeň.

A ešte viac tým, ktorí odporučili tento newsletter ďalej a pomohli mu rásť.

A úplne najviac tým, ktorí mi za tú dobu odpísali a povzbudili ma. Máločo v živote dokáže človeka motivovať viac ako pochvala. Chváľte veľa a často, svoju rodinu, blízkych, kolegov, ale pokojne aj cudzích ľudí. Ani by ste neverili, aké veci tak dokážete naštartovať.

Na budúci rok pripravujeme veľké veci, posunúť to zase o krok ďalej, o tom možno niekedy inokedy.

Dnes by som vás rád inšpiroval mojou odpoveďou na reakciu niektorých ľudí, keď zistili, koľko veľa času strávim tvorbou priemerného príspevku (= hodiny).

Poznáte pravidlo, že veci môžete mať spravené rýchlo, lacno alebo kvalitne?

Môžete mať aj kombináciu dvoch z nich, ale nikdy nie všetky tri naraz. Teda:

  • Lacné a rýchle nebude kvalitné.
  • Kvalitné a rýchle nebude lacné.
  • Kvalitné a lacné nebude rýchle.

To platí aj pri tvorbe newsletterov, ktoré ja píšem hodiny, ale vy ich máte prečítané za pár minút. Platí to prakticky pri všetkom, čo robíme.

A napriek tomu na to často zabúdame.

Takže, keď Vás nabudúce bude šéf alebo klient tlačiť do krutoprísnych termínov, zadaní či zliav, ukážte mu toto video a nech si sám vyberie. Alebo si aj Vy sami vyberte, akými výsledkami chcete, aby si Vás ostatní pamätali.

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Čo robiť, keď vašu firmu a produkty zákazníci priam ignorujú?

Tak na ďalší rok! 

Spiderman ilustrácia
Zdroj: Filip Kuna
Filip Kuna banner
Zdroj: Filip Kuna
Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame