Vlak s gigantickými mihalnicami: Nie je to vtip, ale najnovšia virálna kampaň prestížnej kozmetickej značky

Video od Maybelline pobláznilo takmer každého, kto ho videl (Zdroj: Pixabay.com/wal_172619)

#Možno si v posledných dňoch natrafil na virálne video, zachytávajúce vlak či dvojposchodový autobus so skutočne obrími falošnými mihalnicami namontovanými na streche dopravného prostriedku. Nejde o námet na sci-fi komédiu alebo podobnú absurdnosť, ale o novú kampaň značky Maybelline. V čom sa skrýva háčik? Čítaj ďalej a všetko sa dozvieš!

Kreativita vo svete marketingu

Značka Maybelline sa rozhodla vybočiť z nudných marketingových stereotypov a vo svojej najnovšej kampani na maskaru Sky High bola skutočne kreatívna. Namiesto tvárí celebrít použila londýnske vozne metra a autobusy, ktoré ozdobila obrovskými umelými mihalnicami.

Tento nápad nie je len veľmi kreatívny, ale aj interaktívny! V momente, keď daný dopravný prostriedok prechádza okolo billboardu Maybelline, z ktorého je vysunutá gigantická 3D špirála, imituje sa tak nanášanie maskary na gumené mihalnice. Tieto interaktívne billboardy sú umiestnené na najviac frekventovaných miestach, akými sú centrálne stanice metra či dopravné križovatky.

Presne tak je to zachytené vo virálnom videu, ktorý vyzerá skutočne realisticky! Mnohí na sociálnych sieťach dokonca písali o tom, že sa toto vylepšené metro či autobus pokúšajú nájsť. Nenechaj sa ale nachytať! Celé video je len digitálnym marketingovým trikom, ktorý pobláznil sociálne siete.

@maybelline

📣 All aboard the Sky High Mascara Express ✨🚄 After hitting the NYC Streets, we’re taking over London💂🇬🇧 We are on the move with #SkyHighMascara elevating your lash game to new heights🌤️ 🌇 it’s guaranteed to serve limitless lash length 📏 and full volume😍 #Maybelline

♬ original sound – Maybelline New York

Všetko je len ilúzia

Ak sa chystáš v najbližších dňoch vydať do Londýna, túto „atrakciu“ tam budeš hľadať len márne. Značka spustila svoju poslednú kampaň na maskaru Sky High vypustením videa, ktoré ihneď obletelo internet.

Marketingová riaditeľka spoločnosti Maybelline Delphine Consigny sa pre Metro.co.uk vyjadrila, že chceli „vytvoriť rušivú marketingovú kampaň, ktorá by propagovala našu maskaru“. Necíť sa zle, ak si sa nechal oklamať týmto videom, pretože to bolo jeho skutočným zámerom!

Zástupkyňa spoločnosti taktiež prezradila, že: „Úlohou bolo vytvoriť niečo, čo spotrebiteľa prekvapilo a prinútilo ho spýtať sa, či je to skutočné alebo falošné. Chceli sme, aby vytvoril digitálne aktívum, ktoré bude zábavné a zároveň upozorní na britskú maskaru No. 1.“

Tento kreatívny marketingový ťah údajne výrazne zvýšil predaj maskary Sky High a niet sa čomu čudovať! Do vytvorenia virálneho videa navyše spoločnosť nemusela investovať státisíce, ako to býva pri iných typoch reklám. 

 

Ako hodnotíš túto marketingovú kampaň?

Sleduj náš TikTok

Zdroj: hashtag.sk Metro.co.uk
Odporúčame