Ten najhorší rebranding v histórii ľudstva

Ten najhorší rebranding v histórii ľudstva (Zdroj: Filip Kuna)

#Čo myslíte, ako veľmi záleží pri predajoch NIE na produkte, ale na jeho obale?

Veď zvlášť keď ho zákazník po rozbalení odhodí, načo mu venovať extra pozornosť?

Nuž záleží, veľmi.

Kto sledujete moje príspevky dlhšie, viete, že v tomto našom svete marketingu a predaja všetko ovplyvňuje všetko. Neexistuje jediná vec, ktorej sa venovať a keď bude tá super, všetko ostatné môže byť naprd, stále to bude super.

Vedia to v Tiffany šperkoch, Heinz kečupoch, Absolut Vodke, Channel no. 5 voňavkách, Campbell rajčinových polievkach, Toblerone čokoládach…že aj obal môže byť ten odlišovák, ktorý vás odlíši od všetkej tej konkurencie.

O to viac, keď ponúkate komoditu a máte 1000 konkurentov.

Vedia tiež, že keď taký raz nájdete, tak nech vám ani nenapadne naň siahnuť.

Ale v pomarančových džúsoch Tropicana si pred 13 rokmi povedali: „Je to staré, okukané, poďme to redizajnovať“

…a rozhodli sa zmeniť niečo, čo v hlavách miliónov zákazníkov reprezentovalo pomarančový džús.

No a výsledok?

Absolútna katastrofa.

Vraj najhorší rebranding v histórii ľudstva.

Ale teraz už aspoň všetci vedia, že keď nájdete vy ten svoj vlastný pomaranč s trčiacou slamkou, nemáte sa ho dotýkať!

Užite si najnovšie video.

Filip Kuna
(Zdroj: Filip Kuna)
Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame