#Nemusíte byť ani odborníkom v oblasti reklamy a marketingu na to, aby ste si všimli, ako zásadne sa za posledné roky zmenila forma reklamy. Z papierovej, rozhlasovej či televíznej formy, sa tá najúspešnejšia reklama preniesla na sociálne siete, konkrétne Instagram.
To, čo je na Instagrame a čo vyvolá záujem medzi influencermi, celebritami či aj medzi „obyčajnými“ ľuďmi sa automaticky stáva hitom. Podobne, ako je to v prípade luxusného švajčiarskeho komplexu Villa Honegg.
Táto vila zo začiatku 20. storočia, ktorá bola kompletne renovovaná v roku 2011, sa nachádza na hore Bürgenstock a ponúka luxusné izby s balkónmi či súkromné kino a wellness centrum. To, pre čo je ale tento komplex vyhľadávaným, je najmä vyhrievaný infinity bazén s úžasným výhľadom na jazero Lucerne.
Aj vďaka tomu, že sa posty v tomto bazéne objavovali na Instagrame, nielen ľudia bažiaci po followeroch a srdiečkach pátrali po tom, kde sa nachádza, pretože aj oni chceli záber z tadiaľto. Ak si chceš užiť luxus tohto hotela a chceš tiež fotografiu z vyhľadávaného bazéna, priprav si nemalé peniaze. Podľa portálu booking.com tu izba executive s výhľadom na jazero a v termíne od 12. decembra do 13. decembra stojí takmer 2260 libier.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Zdieľať na