#Disney spúšťa druhú časť kampane nového Spider-Mana. Tou prvou bolo dostať ľudí do kinosál, čo sa im podarilo a tretí diel o pavúčom mužovi (alebo chlapcovi?) zarobil takmer dve miliardy dolárov. Takéto tržby počas pandémie nemohol očakávať ani ten najväčší fanúšik a optimista. Faktom je, že sa film zaradil do desiatky najzárobkovejších snímok všetkých čias.
Druhá fáza marketingu sa sústredí na predal digitálnych kópii a DVD / Bluray nosičov. Tie ani zďaleka nedosiahnu kinové tržby, dokonca ani ich zlomok. Napriek tomu Spider-Man: No Way Home bude oslavovať úspech aj na nosišoch, nehľadiac na to, že sa o mesiac objaví aj na Disney+. Štúdio však na kúpu nosiča láka predĺženou verziou.
Článok obsahuje spoilery z filmu No Way Home.
K doterajším dve a pol hodinám pribudne ďalších 20 minút
Disney informovalo, že predĺžená verzia bude dostupná výhradne pri kúpe digitálnej kópie alebo DVD, resp. Bluray disku. Dve a pol hodinový film dostane ďalších 20 minút stopáže. A nie hocijakej! Tieto minúty navyše chce využiť na hlbšie vypestovanie vzťahu medzi Tomom Hollandom, Andrewom Garfieldom a Tobeym Maguireom.
Okrem týchto minút navyše bude na diskoch dostupný aj bonusový materiál. Na ňom nájdeš viac ako 80 minút z nakrúcania, ktoré sú doplnené režisérovými poznámkami. V digitálnej verzii si No Way Home budeš môcť zakúpiť 22. marca a DVD / Bluray nosiče sa dostanú do predaja 12. apríla. Uvažuješ nad kúpou aj ty?
Poď na náš TikTok a pukneš od smiechu! Nové sketche každý týždeň
Zdieľať na