#Zabudni na AirPody, Beatsy alebo akékoľvek prémiové značky slúchadiel, ktoré si doteraz považoval za luxus. Francúzsky módny dom Hermès, známy najmä svojimi ikonickými kabelkami Birkin a estetikou pre horných desaťtisíc, sa rozhodol rozšíriť svoj svet o nový typ doplnku – slúchadlá. A nie hocijaké. Cenovka? 15 000 dolárov. Niečo vyše 13 tisíc eur za niečo, čo si dáš na uši!
Luxusný dizajnový šperk
Na prvý pohľad by si povedal, že to je dizajnový šperk. A vlastne by si neklamal. Slúchadlá sú totiž ručne spracované z prémiovej kože, ktorá ti pripomenie interiér luxusného športiaka alebo starostlivo vyrobené sedlo. Hliníkový rám je presne taký, aký by si čakal od značky, kde aj gombík na kabáte má svoje vlastné meno.

Technické parametre
Technická stránka týchhto slúchadiel? Ako píše portál Trendhunter.com, údajne top-tier! Zvukový profil vraj ladili špecialisti, čo bežne pracujú pre filharmónie a filmové štúdiá. Noise cancelling je samozrejmosť. Výdrž batérie? Skoro deň. Ale povedzme si úprimne, ak si kupuješ slúchadlá za pätnásť tisíc, asi nepozeráš veľmi na technické špecifikácie. Kupuješ si pocit a status.
Čo tým Hermès vlastne hovorí? Možno to, že aj tech môže byť haute couture. Že aj hudba môže byť módnym prejavom. Alebo možno len testujú, kam až sú ich zákazníci ochotní zájsť v honbe za exkluzivitou. V každom prípade – ak ich niekto uvidí na tvojich ušiach, asi nebude riešiť, čo práve počúvaš. Bude riešiť, čo robíš za prácu, že si ich môžeš dovoliť!
Zdieľať na
Zdieľaní