Slovenský rezort na Bali veľa ľudí nepoznalo, zmena prišla vďaka natívu (case study)

Rezort OK Divers.

Zdroj: OK Divers

Články o slovenských firmách, značkách či produktoch sú pre čitateľov vždy veľkým lákadlom. Ako však dosiahnuť, aby sme úspešne prezentovali klienta pôsobiaceho na druhom konci sveta? Natív sa ukázal ako ideálne riešenie.

O klientovi

Bali je obľúbená destinácia na exotickú dovolenku. Málokto však vie, že sa na tomto indonézskom ostrove nachádza aj slovenský rezort OK Divers. Po slovensky hovoriaci majitelia vám zariadia ubytovanie, program, výlety, potápanie, sprievodcu či mnohé iné aktivity.

Cieľ kampane

Prioritným cieľom natívneho článku na webe Hashtag.sk z portfólia Zoznam.sk bolo zvýšiť na Slovensku povedomie o značke a osloviť potenciálnych návštevníkov. Klient si vybral tému Exotická dovolenka za rozumnú cenu? Vybrali sme pre teba jednu z top destinácií, v ktorom sme sa čo najviac snažili priblížiť čitateľom nielen značku OK Divers, ale aj samotnú ponuku rezortu.

Reportáž, ktorá čitateľov oslovila

Článok bol napísaný formou reportáže a priblížil detailné informácie od cien leteniek, ponuky ubytovania až po konkrétne tipy, ako prežiť čo najkrajšiu a najzaujímavejšiu dovolenku na Bali. Prirodzenou formou sme tak zároveň spomenuli klienta aj s odkazmi na jeho ponuku.

Natívny článok sa ukázal ako správne riešenie

Zvýšený záujem o slovenský rezort na Bali pociťoval po uverejnení článku aj samotný klient: „Myslím si, že naše ciele sa podarilo naplniť. Hodnotíme to podľa počtu e-mailov – pár dní bezprostredne po uverejnení počet e-mailov zo Slovenska narástol v priemere asi päťnásobne. Za dva dni prišlo asi 30 otázok a požiadaviek na informácie. Pri 10 % z týchto otázok došlo aj k rezervácii. Ostatným išlo skôr o prieskum a získanie informácií o nás a našom dovolenkovom rezorte.“

Výsledok s viac než 30-tisíc zobrazeniami


Dátum publikovania: 10. február 2020
Zobrazenia: 32 438
Priemerný strávený čas: 3:12
Prekliky z článku: 2 400
CTR: 7,4 %
Linka na článok


 „Celý priebeh od zadania až po samotné uskutočnenie článku bol naozaj profesionálny. Súčasťou boli jasné pravidlá, požiadavky, rýchle odpovede, prehľadné termíny a ústretovosť. Službu by som určite odporučil a kampaň zopakoval,“ dodal na záver klient.

Zdroj: Hashtag.sk
Odporúčame