S celebritnými beauty značkami sa poslednou dobou roztrhlo vrece: Prečo všetky hviezdy prichádzajú so svojimi produktmi?

Ak sa povie beauty značka nejakej celebrity, určite ti ako prvá napadne Kylie Jenner (Zdroj: Unsplash/johannepoldjacobsen)

#Starostlivosť o pleť pozná každý z nás. Na trhu je nespočetné množstvo produktov známych značiek, z ktorých si môžeš vyberať. Kozmetiku vyrábajú nie len ony, ale aj celebrity. Ak sa povie beauty značka nejakej celebrity, určite ti ako prvá napadne Kylie Jenner. Ani zďaleka však nie je jedinou. Vlastnými značkami sa pýšia mnohí ďalší, napríklad Hailey Bieber, Scarlett Johansson, či Harry Styles!

Ide hlavne o peniaze

Za posledné desaťročie sa z kozmetického priemyslu stal nesmierny biznis. Milióny značiek, ktoré vyrábajú produkty po celom svete. V roku 2021 bola, podľa High Snobiety, hodnota tohto priemyslu odhadovaná na viac ako 500 miliárd dolárov. Nie je sa čomu čudovať, že sa do tejto sféry zapájajú aj celebrity – vidia v tom, okrem príležitosti na sebarealizovanie, aj šancu pekného zárobku.

Na počiatku boli kolaborácie

Vlastné parfumy, skincare rady, či dostupné make-up produkty… Toto všetko, a mnoho iného, už dnes nájdeš pod samostatnými značkami celebrít. Je to, nepochybne, trend tejto doby. No nebolo to tak vždy…

Z minulosti si môžeš pamätať, že celebrity sa skôr spájali so značkami, a vystupovali ako ambasádori. Tento trend v roku 2014 prerušila až Kylie Jenner so svoijimi Kylie Lip Kits, ktorá sa do tohto biznisu pustila „na vlastnú päsť“.

 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa FENTY BEAUTY by RIHANNA (@fentybeauty_cosmetics)

 

Nasledovali ju ďalší

Spomínaš si na Fenty Beauty by Rihanna? Ich prvá make-up rada, ktorá ponúkala až 50 odtieňov make-upov! Uvedenie tejto rozsiahlej ponuky vyvolalo efekt výzvy pre ostatné značky, ktoré spochybňovali normy tým, že sa zamerali na vnesenie väčšej inklúzie vo svete krásy.

Nasledovali ďalšie slávne osobnosti – Selena Gomez predstavila produkty Rare Beauty, radu r.e.m beauty má na konte Ariana Grande, ďalšia Kardashianka (Jenner) uviedla popri svojej značke Skims aj značku KKW Beauty.

 Prehľad nedávnych noviniek

Rhode skin by Hailey Bieber

Hailey sľubuje, že jej značka na preplnenom trhu vynikne. Má byť dostupná pre každého – údajne produkty nepresiahnu hodnotu 30 dolárov. Pre magazín Allure sa Hailey vyjadrila, že vie, čo chce poskytnúť pre ľudí, a zároveň chce, aby išlo o kvalitné produkty za dostupné ceny.

Údajne absolvovala kurzy dermatológie, aby mohla pochopiť súvislosti zo sveta starostlivosti o pleť. Pri vývoji produktov jej boli inšpiráciou Kardashianky, ale aj rady, ktoré sa v jej rodine tradujú z generácie na generáciu.

 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa rhode skin (@rhode)

<script> 

The Outset by Scarlett Johansson

Scarlett Johansson poznáme najmä ako herečku, no je napríklad aj ambasádorkou módnej značky. Teraz prichádza na trh so svojou vlastnou beauty značkou. Jej rozhodnutie založiť si svoju značku prišlo vo chvíli, keď prerušila všetky veľké beauty spolupráce.

Keď Scarlett hovorí o The Outset, popisuje ju ako čistú, minimalistickú starostlivosť o pleť, ktorá sa skladá len z 5 produktov, ktoré majú pokryť všetky kroky skincare. Vývoj v spolupráci s odborníkmi jej trval až 5 rokov!

 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa The Outset (@theoutset)

<script> 

Pleasing by Harry Styles

Známy spevák prináša do beauty sféry genderovo neutrálnu beauty značku! Svojim fanúšikom ponúka kvalitné laky na nechty, a hneď niekoľko produktov pre starostlivosť o pleť. Cenová relácia týchto produktov sa pohybuje od 20 do 80 dolárov.

Minulý rok sa značka niesla v znamení monotónnosti a čiernobielej estetiky, no v súčasnosti (už pár mesiacov) sa jej vzhľad zmenil, a priaznivcom tak ponúka paletu rôznych farieb.

 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa Pleasing (@pleasing)

<script> 

Kinlò Skin by Naomi Osaka

Aj známa tenistka sa rozhodla načrieť do beauty sféry. Prináša obrovské posolstvo – chce zbúrať mýtus o tom, že ľudia s tmavšou pokožkou nepotrebujú používať SPF ochranu. Vo svojom portfóliu ponúka radu produktov starostlivosti o pleť špeciálne navrhnutú pre tmavú pokožku.

V ponuke sa zatiaľ nachádza ochranný opaľovací krém, starostlivosť po opaľovaní, očný krém a balzam na pery.

 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa KINLÒ (@kinloskin)

<script> 

 

Sleduj nás aj na Facebooku

Zdroj: Elle
Odporúčame