#Starostlivosť o pleť pozná každý z nás. Na trhu je nespočetné množstvo produktov známych značiek, z ktorých si môžeš vyberať. Kozmetiku vyrábajú nie len ony, ale aj celebrity. Ak sa povie beauty značka nejakej celebrity, určite ti ako prvá napadne Kylie Jenner. Ani zďaleka však nie je jedinou. Vlastnými značkami sa pýšia mnohí ďalší, napríklad Hailey Bieber, Scarlett Johansson, či Harry Styles!
Ide hlavne o peniaze
Za posledné desaťročie sa z kozmetického priemyslu stal nesmierny biznis. Milióny značiek, ktoré vyrábajú produkty po celom svete. V roku 2021 bola, podľa High Snobiety, hodnota tohto priemyslu odhadovaná na viac ako 500 miliárd dolárov. Nie je sa čomu čudovať, že sa do tejto sféry zapájajú aj celebrity – vidia v tom, okrem príležitosti na sebarealizovanie, aj šancu pekného zárobku.
Na počiatku boli kolaborácie
Vlastné parfumy, skincare rady, či dostupné make-up produkty… Toto všetko, a mnoho iného, už dnes nájdeš pod samostatnými značkami celebrít. Je to, nepochybne, trend tejto doby. No nebolo to tak vždy…
Z minulosti si môžeš pamätať, že celebrity sa skôr spájali so značkami, a vystupovali ako ambasádori. Tento trend v roku 2014 prerušila až Kylie Jenner so svoijimi Kylie Lip Kits, ktorá sa do tohto biznisu pustila „na vlastnú päsť“.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Nasledovali ďalšie slávne osobnosti – Selena Gomez predstavila produkty Rare Beauty, radu r.e.m beauty má na konte Ariana Grande, ďalšia Kardashianka (Jenner) uviedla popri svojej značke Skims aj značku KKW Beauty.
Prehľad nedávnych noviniek
Rhode skin by Hailey Bieber
Hailey sľubuje, že jej značka na preplnenom trhu vynikne. Má byť dostupná pre každého – údajne produkty nepresiahnu hodnotu 30 dolárov. Pre magazín Allure sa Hailey vyjadrila, že vie, čo chce poskytnúť pre ľudí, a zároveň chce, aby išlo o kvalitné produkty za dostupné ceny.
Údajne absolvovala kurzy dermatológie, aby mohla pochopiť súvislosti zo sveta starostlivosti o pleť. Pri vývoji produktov jej boli inšpiráciou Kardashianky, ale aj rady, ktoré sa v jej rodine tradujú z generácie na generáciu.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Keď Scarlett hovorí o The Outset, popisuje ju ako čistú, minimalistickú starostlivosť o pleť, ktorá sa skladá len z 5 produktov, ktoré majú pokryť všetky kroky skincare. Vývoj v spolupráci s odborníkmi jej trval až 5 rokov!
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Minulý rok sa značka niesla v znamení monotónnosti a čiernobielej estetiky, no v súčasnosti (už pár mesiacov) sa jej vzhľad zmenil, a priaznivcom tak ponúka paletu rôznych farieb.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
V ponuke sa zatiaľ nachádza ochranný opaľovací krém, starostlivosť po opaľovaní, očný krém a balzam na pery.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Zdieľať na
Zdieľaní