Veľké značky opúšťajú Twitter: Prvý krok spravila Balenciaga

Veľké značky opúšťajú Twitter: Prvý krok spravila Balenciaga(Zdroj: Unplash.com/ Joshua Hoehne)

#Známy magnát Elon Musk začal v januári v roku 2022 postupne kupovať akcie sociálnej siete Twitter. V októbri 2022 sa stal väčšinovým vlastníkom. Jeho vízie však nútia ľudí opustiť sociálnu sieť. Prvý krok spravila jedna z najznámejších svetových značiek.

Balenciaga, značka ktorá pochádza z mesta módy – Paríža, odstránila svoj účet na Twitteri. Svoje kampane pozastavili aj General Motors či Dyson. Svoj Twitter pozastavila aj známa modelka Gigi Hadid. Na Twitteri neuvidíš ani reklamy od Chipotle, United Airlines, Pfizer a Audi. Informuje o tom portál Businessoffashion.com.

Twitter je jedná zo sociálnych sieti, ktorej význam klesol hlavne pre módne domy ako sú aj Balenciaga. Ich účet mal na Twitteri, aj napriek tomu, viac ako 950 000 sledovateľov. Spoločnosť bola nútená odísť pre obavy z Muskových plánov pre sociálnu sieť. Ten začal s väčšinovým podielom aj väčšinu zamestnancov prepúšťať. Podnikateľ sa chce zamerať na presadzovanie slobody. Na stránke by sa mal zmeniť aj spôsob moderovania, ktorý by mal byť tiež benevolentnejší.

Na Twitteri sa tak možno stretneme s viac dezinformáciami a nenávistnými prejavmi. Musková stratégia ohrozila aj svetoznáme značky, pretože štítok ,, overené“ si bolo možné zakúpiť. Falošné účty tak smelo nakupovali overené značky. Kúpiť si ju môžeš aj ty za 8 dolárov mesačne.

Zatiaľ môžeme len polemizovať či Balenciaga odišla práve kvôli Muskovým novým stratégiam. Možno si aj ty pamätáš, ako sa pár týždňov dozadu riešil opäť Kanye West a jeho problémy so značkou. Kto vie, možno je toto len dobrý ťah, ktorý by pomohol potlačiť iné problémy. Uvídíme, aké ďalšie veľké mená opustia sociálnu sieť Twitter.


Chceš byť nonstop v obraze?

Zdroj: hashtag.sk
Odporúčame