Objavili liek, ktorý má priam zázračné schopnosti!

Aj váš produkt môže poskytnúť väčší úžitok, keď bude drahší, lebo mu zákazníci skôr uveria (Zdroj: Filip Kuna)

O neuveriteľnej sile ľudskej mysle ste už isto počuli veľa zaujímavých historiek.

Ale aj tak o príbehu pána Wrighta, o ktorom vám dnes porozprávam, písali už desiatky rokov dozadu aj seriózne mienkotvorné médiá veľkými, šokujúcimi titulkami.

V skratke, pán Wright bol pacient s pokročilým štádiom rakoviny.

Pripútaný na nemocničnom lôžku, s nádormi veľkými ako pomaranče, v bolestiach čakal, kým nastane nevyhnutné. Zubatá mala akurát ten problém, že on mal obrovskú chuť žiť a nechcel sa poddať.

Jedného dňa počul Wright o novinke, ktorú vedci objavili, nové konské sérum Krebiozen. A zhodou okolností ho testovali v nemocnici, kde ležal. Liek bol drahý, ale vraj účinný v liečbe.

Lekári o ňom pochybovali, ale Wright ich uprosil. A tak mu ho v piatok poobede pichli.

Na veľké prekvapenie, v pondelok stretol doktor pacienta na nohách, ako vtipkuje so sestričkami. Do správy napísal, že „jeho nádory sa roztopili ako snehové gule na rozpálenom sporáku“.

Do 10 dní Wrighta prepustili z nemocnice.

Prípad bol o to šokujúcejší, že žiaden iný pacient, ktorému liek podali, nemal najmenší náznak zlepšenia.

Keď si Wright neskôr v novinách prečítal, že Krebiozen je podvod, okamžite mal relaps. 

„Neverte všetkému, čo čítate v novinách,“ upokojil pacienta doktor. „Pichnem vám novú, upravenú verziu lieku s dvojnásobnou účinnosťou.“

A zase sa Wright tešil perfektnému zdraviu. Trvalo tak dva mesiace, až kým si neprečítal definitívnu správu, že Krebiozen bolo obyčajné placebo. Dva dni na to zomrel.

V inom výskume testovali na pacientoch nový liek proti bolesti – Veladone Rx. Podľa informácií, ktoré si prečítali v brožúre, zaberal v 92 % prípadoch a do 10 minút. Jedna krabička stála 2,50 USD.

Všetci po užití dostali jemný elektrický výboj a takmer všetci tvrdili, že ich bolel menej ako ten, čo dostali pred užitím. Vtipné, keďže ten nový zázračný liek bol len obyčajný vitamín C. 

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Akí verní sú Vaši zákazníci? Werich tú smutnú pravdu poznal už pred 75 rokmi

Neskôr pokus zopakovali, tentokrát však podali „liek“ v zľave, len 10 centov za krabičku.

Výsledok?

Iba polovica zúčastnených nahlásila, že ich elektrický výboj bolel menej po užití, ako pred tým.

No a nakoniec Dove. Aj oni testovali placebo, ale úplne inak. Ženám, ktoré sa cítili neatraktívne, ktoré si neverili, nalepili na ruku bielu náplasť. Tá nič neobsahovala, nič nerobila, bola to obyčajná nálepka. Ale tým dámam povedali, že sa budú cítiť lepšie, krajšie, sviežejšie, že je to akýsi najnovší prípravok, zázrak vedy a výskumu.

A viete čo? Ony sa fakt do dvoch týždňov cítili krajšie, sviežejšie, mali vyššiu sebadôveru. 

Skrátka, myseľ má obrovskú moc.

Aj preto vám stále dookola opakujem, že si máte budovať silnú značku, aj svoju osobnú! Od silných značiek kupujeme viac, častejšie a za viac peňazí.

Tiež vám stále opakujem, že sa máte vyhnúť zľavám. Zľavy škodia vášmu biznisu, znižujú zisk, zvyšujú náklady, a čo je drahšie, to je lepšie.

Aj váš produkt môže poskytnúť väčší úžitok, keď bude drahší, lebo mu zákazníci skôr uveria.

No a nakoniec práve kvôli tej mysli máte rozprávať príbehy. Len máločo si zákazník zapamätá jasnejšie ako kvalitne podaný príbeh. Ten 30+ ročný, hrôzostrašný o obchodníkovi, ktorý sa zobudil vo vani plnej ľadu s vyoperovanou obličkou, o tom sme rovno natočili celé video, taký je ten záver dôležitý!

Rozprávajte príbehy, dobre urobíte!

Sleduj náš Instagram

Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame