Nová služba MyOrder umožní objednať si jedlo z McDonald’s ešte pred vkročením do reštaurácie: Vyskúšaj ju aj ty!

Nová služba MyOrder

Nová služba MyOrder (Zdroj: Zdroj: McDonald's)

Spoločnosť McDonald’s spustila inovatívnu službu objednávania jedál cez vlastnú aplikáciu prostredníctvom služby MyOrder na 40 prevádzkach na Slovensku. Táto novinka umožňuje zákazníkom pohodlne si objednať jedlo z menu priamo cez svoje mobilné zariadenie s využívaním kupónov v aplikácii.

Po predstavení konceptu reštaurácií novej generácie s možnosťou objednania jedál na samoobslužných kioskoch McDonald’s prináša ďalšiu inováciu a ponúka možnosť, ako si pohodlne aj mimo reštaurácie možno objednať svoje obľúbené jedlo. Tentokrát zákazníci nemusia byť prítomní ani v samotnej prevádzke a objednávku dokážu uskutočniť už aj v predstihu za pomoci aplikácie McDonald’s a novej služby MyOrder.

„Naším úsilím je, čo najefektívnejšie zjednodušiť a urýchliť proces objednávania jedál zákazníkom, a preto sme sa rozhodli pristúpiť k zavedeniu tejto novej služby v rámci našej McDonald’s aplikácie. Ide o inovatívne a moderné riešenie, ktoré je časovo  úspornejšie a v podstate presúva samoobslužný kiosk priamo do mobilných telefónov zákazníkov,“ hovorí Rudolf Ešner, Digital Consumer Experience & Owned Media Manager pre ČR/SR.

Vyberieš, zaplatíš a užívaš

Používanie novej služby v aplikácii McDonald’s je jednoduché a zákazníci dokážu uskutočniť objednávku s pomocou niekoľkých klikov za veľmi krátky čas. Prvým krokom je prejsť do sekcie Objednať, zvoliť požadovanú reštauráciu, kde bude objednávka pripravená a vybrať jednotlivé produkty k objednaniu.

Následne je potrebné vybrať niektorý zo spôsobov vyzdvihnutia objednávky, a to pri výdajnom pulte, pri stole priamo v reštaurácii alebo na McDrive. Posledným krokom je vybrať typ platby, zadať kontaktné údaje a dokončiť objednávku kliknutím na „Zaplatiť a objednať“.

Jedlo sa začne pripravovať okamžite po zaplatení objednávky
Jedlo sa začne pripravovať okamžite po zaplatení objednávky (Zdroj: Zdroj: McDonald’s)

Vo vybraných reštauráciách McDonald’s je spustená aj ďalšia novinka, služba „Zaparkuj a vyzdvihni“, pre ešte pohodlnejšie prevzatie objednávky. Po jej pripravení a zaplatení ju totiž zamestnanec reštaurácie prinesie zákazníkom priamo do auta na uvedené parkovacie miesto.

👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Z brigádničky sa stala manažérkou: Hana je dôkazom, že vypracovať sa môže každý

Funguje aj na McDrive

Najväčšou výhodou tohto spôsobu objednávania jedál je efektívne a rýchle uskutočnenie objednávky priamo v mobilnom telefóne, ktorú môže zákazník zadať už aj pred jeho samotným príchodom do reštaurácie. Jedlo sa začne pripravovať okamžite po zaplatení objednávky s výnimkou vyzdvihnutia na McDrive, kedy sa tak stane až po samotnom príjazde.

Zákazníci by tak mali byť pred objednaním jedla nablízku zvolenej reštaurácie, aby si stihli vyzdvihnúť objednávku včas. V prípade vyzdvihnutia na McDrive je čas na prevzatie objednávky maximálne 2 hodiny.

Samozrejme, nechýba ani možnosť objednať si jedlo až po príchode do reštaurácie a vyzdvihnúť si ho na výdajnom pulte či uskutočniť objednávku priamo pri stole, kde ju prinesú priamo k stolu zamestnanci McDonald’s. Každý stôl je označený štítkom a číslom pre službu MyOrder, čo umožňuje presne lokalizovať zákazníka pre doručenie jedla k správnemu stolu.

Nová služba v portfóliu McDonald‘s podporuje platbu kreditnou a debetnou kartou či elektronické spôsoby platby Google Pay a Apple Pay. K dispozícii je pre raňajkové produkty, denné menu či vybrané produkty v rámci McCafé, a to počas takmer celej otváracej doby reštaurácie.

„Naši zákazníci môžu využívať službu MyOrder od konca tohto mesiaca  v takmer každej našej reštaurácii  na Slovensku. Výnimkou je reštaurácia Danubia v Petržalke,“ uvádza na záver Lucia Poláčeková, PR manažérka pre spoločnosť McDonald’s na Slovensku.

Zdroj: hashtag.sk, Tlačová správa
Odporúčame