Nie je to ona ani on: Známa značka predstavila rodovo neutrálne bábiky

Foto: unsplash.com

#Až tento rok zasiahla spoločnosť téma tretieho rodu, čiže žiadne delenie na ONA alebo ON. Niekto sa môže cítiť ako niečo medzi, alebo aj aj. Práve na takýchto ľudí myslela značka Mattel, ktorá je na trhu už 74 rokov.

Spoločnosť reaguje na to, čo sa deje a pomaly preberá maniere Generácie Z. Aj vzhľadom k tomu prišla na trh s rodovo neutrálnymi bábikami. Hračky sú podľa nich odrazom kultúry a keďže sa svet uberá smerom inkluzívnosti, cítili, že je čas vytvoriť bábiku bez kategorizácie.

„Výskumom sme sa dozvedeli, že deti nechcú, aby ich hračky boli diktované rodovými normami. Novinka umožňuje všetkým deťom slobodne sa vyjadrovať,“ cituje spoločnosť theguardian.com. Znamená to, že žiadne široké plecia, žiadne boky, dlhé riasy, skrátka nič, na čo sme u Barbie boli zvyknutí. Deti si tak môžu poskladať sami svoju „vysnívanú“ bábiku.

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť