Michelinská reštaurácia, v ktorej sa môžete zadarmo najesť

Hodíte si kockou a keď trafíte 6-ku, máte celé jedlo na účet podniku (Zdroj: Filip Kuna)

Ak máte radi indickú kuchyňu, určite sa zastavte v Dishoom. Je to sieť deviatich tematických reštaurácií vo Veľkej Británii. Jedlo chutné, ceny normálne a rady dlhé.

Odhliadnime od toho, že na Tripadvisori a Googli majú spolu viac ako 90 TISÍC (!!!) recenzií s priemerným hodnotením 4,6 hviezdičky a už 10 rokov sú súčasťou Michelin´s Guide. To nie je náhoda, to by si mal každý prevádzkar reštaurácie naštudovať.

Dnes nás však budú zaujímať niečím iným – unikátnou hrou, ktorú si tam môžete zahrať. Volá sa „Matka“, čo v Indii znamená hrniec alebo pohár.

Hodíte si kockou a keď trafíte 6-ku, máte celé jedlo na účet podniku. Celé, zadarmo, bez srandy, bez drobných poznámok pod čiarou.

(Zdroj: Filip Kuna)

 

Matematicky vyjadrené, dávajú vám 16 % zľavu.

Ale ten pocit, to napätie, kým si hodíte a čakáte, to sa vyčísliť nedá. Vtedy na vlastnej koži pocítite, aký návykový dokáže gambling byť.

Okrem zážitku, ktorý prinesú zákazníkom, má z toho Dishoom ešte ďalšie benefity:

  1. Keď viete, že máte možnosť mať všetko zadarmo, riskujete viac, objednáte si viac.
  2. Zákazníci sa vám pravidelnejšie vracajú, lebo veď „posledných päťkrát som nevyhral, tak teraz už musím“. Pritom vaše šancu na výhru sú stále rovnaké, stále je to 1 ku 6.
  3. Reklama zadarmo = keď vyhrajú, tak sa všetkým kamarátom a rodine pochvália, že mali jedlo zadarmo, taký výnimočný moment to býva. Na druhej strane koľkokrát sa vy pochválite známym, že „bol som sa najesť a dali mi zľavu“? Alebo ešte lepšie, koľkokrát z toho natočíte virálne video so stovkami tisícov pozretiami?
  4. Reštaurácia akciu ponúka iba od pondelka do piatku, pred 18.00 h večer. Super spôsob, ako vyplniť „hluché“ miesta.
👉 MOHLO BY ŤA ZAUJÍMAŤ:
Trik, ktorý používa Walt Disney a všetci top tvorcovia

Jednoducho to nosí veľa publicity a zarába veľa peňazí.

Dám vám teda supertajný tip: súťaže, hry, kvízy. Ľudia ich milujú.

Sú jednou z najlepších, najpútavejších foriem obsahu.

Na druhej strane z tisícov rozličných kreatív, ktoré nám v našej reklamnej sieti každoročne odbehnú, je len minimum z nich práve tohto formátu.

Akoby všetci tí starí marketéri vyrástli a zabudli byť deťmi, zabudli, že ľudia sa odmalička radi hrajú a zabávajú. Pritom už rímski cisári veľmi dobre vedeli, že máte dať „ľuďom chlieb a hry a oni vás budú milovať“.

Mám teda pre vás úlohu: zamyslite sa, ako by ste vy dokázali premeniť svoju komunikáciu na hru, kvíz, test, zábavu? 

A rovno nech idem príkladom, pozrite si naše najnovšie video, otestuje sa vo veľkom kvíze značiek. Ukážem vám 50 produktov, symbolov, zvučiek, maskotov, farieb a vy máte pár sekúnd, aby ste uhádli, čo je to za značku.

Som zvedavý, koľko bodov nahráte. 

Príjemnú zábavu prajem.

Sleduj náš Instagram

 

Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame