Metaverzia vo svete krásy ťa dostane: Zabudni na fyzické hranice krásy, tu je možné úplne všetko!

Tvár

Tvár (Zdroj: Unsplash.com/Garbriel Brandt)

#Pojem metaverzia je ešte stále pre mnohých cudzí, no nezadržateľne sa k nám všetkým blíži. Neobišiel ani svet krásy a rozširuje sa tak virtuálna realita. Nájdeš v nej luxusné kozmetické značky, umenie a nekonečné možnosti, ako môžeš vyjadriť samého seba. Poďme sa spolu v tom zorientovať!

Filtre naše každodenné

Už 600 miliónov ľudí používa v „Insta stories“ beauty filtre. Predĺžené riasy, veľké pery, či zajačie ušká sa stali už úplne všednými. Podľa výskumu City University of London 90 percent žien neuverejní svoju selfie bez úprav a 64 percent užívateľov TikToku dnes používa filtre, ktoré im upravia vzhľad. Tým pádom už vylepšené fotografie nikoho až tak neprekvapujú…

Milión príležitostí

Práve teraz využíva Metaverziu cez miliardu ľudí a do štyroch rokov to bude 25 percent populácie! Keď už sme pri slove metaverzia, prvý krát ho použil Neal Stephenson v cyber-punkovom románe Snow Crash pre paralelný digitálny svet. Možno je to pre teba „španielska dedina“, ale určite ťa prekvapí fakt, že až o 11 rokov neskôr vzniká prvá počítačová hra Second Life a s ňou prvá metaverzia.

Kozmetické značky ako L´Oréal, Estée Lauder, Dior, Gucci, Clinique, Givenchy Parfums či Nars alebo Guerlain boli medzi prvými, čo začali pracovať s metaverziou. L´Oréal dokonca požiadal o 17 ochranných známok na virtuálnu kozmetiku! Audrey Depraeter-Montacel zo spoločnosti Accenture vysvetľuje, že nadšenie z metaverzie je logické: „Make-up bol vždy o experimentoch a tak sú zákazníci otvorení experimentovať aj vo virtuálnom priestore.“

Je nekonečné množstvo, ako môžu kozmetické značky pracovať s virtuálnym priestorom- od predaja fyzických produktov až po produkty, ktoré existujú iba v metaverzii.


Chceš byť nonstop v obraze?

Zdroj: hashtag.sk
Odporúčame