#Určite sa aj tebe viackrát zdalo, že „nebyť duchom prítomný“ v škole na hodine, je niekedy jedinou možnosťou, ako bez ujmy vydržať do zvonenia. Často si pri podobných únikoch kreslíme, zvyčajne to však nie je nič, čím by sme sa chceli pochváliť. Trinásťročný Joe Whale, dnes známy ako Doodle Boy, to robil tiež a často bol za to aj napomenutý. Svoje kresliace nadanie však rozvíjal naďalej. Dnes je súčasťou obrovskej kampane značky Nike, ktorej cieľom je podpora detskej kreativity. Svoju záľubu teda premenil na full-time džob.
Kreativitou k rozprávkovej spolupráci
Pochádza z anglického mesta Shrewsbury a má trinásť rokov. Kedysi bol pravidelne napomenutý za to, že si cez hodiny kreslil, dnes má na svojom Instagrame 168-tisíc sledovateľov. No a aby toho nebolo málo, aktuálne spolupracuje s jednou z najväčších značiek na svete. Stal sa súčasťou rodiny spoločnosti Nike, čo potvrdila aj agentúra Loveblood Creative, ktorá ho zastupuje.
„Je to skutočne unikátny vzťah, v ktorom môže Joeho talent a láska k športu inšpirovať druhých zabávať sa a robiť to, čo milujú,“ znelo vyhlásenie Loveblood Creative.
Hoci je samozrejmé, že bez talentu sa podobné zázraky nedejú, tou najdôležitejšou bola pre Doodle Boya zrejme vášeň. Na svojej stránke Joe vysvetľuje, ako je možné niečo také dosiahnuť.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Kreslím a maľujem od svojich troch rokov a umenie je veľkou súčasťou môjho života - kreslím, maľujem a zdokonaľujem sa pri každej príležitosti a to sa nezmenilo ani do dnešného dňa,“ uvádza Joe AKA Doodle Boy.
Jeho obrázky sú preplnené rôznymi postavami a postavičkami všetkých tvarov, grimás a nálad. Jeho obľúbenými charaktermi je však jedlo, príšery a mimozemšťania. Inšpiruje ho prakticky všetko, takže napríklad aj okolie, v ktorom sa práve nachádza alebo čo je, takže ak v jednom z jeho obrázkov zbadáš napríklad burger, nemal by si byť prekvapený.
„V umení nie je dobré ani zlé, existuje len interpretácia, a to znamená, že keď tvorím, cítim kompletnú slobodu vyjadriť seba samého,“ vyjadril sa Joe.
Zdieľať na