Ako dokážete presvedčiť deti, aby jedli viac zeleniny?

Filip Kuna ako zelenina

Zdroj: Filip Kuna

#Chceli by ste presvedčiť zákazníkov, aby u vás nakúpili častejšie a za viac?

Tak mám pre vás supertajný, priam diabolský trik!

Zapojte ich do procesu.

Odborne sa toto skreslenie volá IKEA efekt a znamená, že keď si niečo vyrobíte sami, tak strácate objektivitu. Výrobok vám urobí väčšiu radosť, nevidíte jeho chyby a naviac má pre vás vyššiu ako trhovú hodnotu.

Práve preto bude nová knižnica lepšia ako keby ste ju kúpili už poskladanú (napriek tomu, že vám zostali 2 skrutky, tie sú určite rezervné), a koláč, ktorý ste upiekli bude chutnejší ako ten, čo doniesla suseda (a nemal nakysnúť, to je taký recept).

Nikdy nezabudnem, keď moji rodičia (vyštudovaní právnici) položili podlahu a vystierkovali steny, akí pyšní na to veľdielo boli. Dokonalá milimetrová práca!

Potom prišiel na návštevu sused, pozrel a o 5 sekúnd, nevediac, že to bola vlastnoručná práca, zhodnotil: „Riadne to tí majstri odflákli, čo?“

Nie je to tak nepresné
nie je to tak nepresné (Zdroj: Filip Kuna / Hornbach)

Takže ten trik je jednoduchý. Ak chcete, aby deti zjedli viac zeleniny, zapojte ich do prípravy. Zájdite s nimi na trh, nech si ten šalát samé vyberú, samé nech ho umyjú a potom aj namixujú.

Stavím sa, že ho zjedia s omnoho väčšou radosťou, ako keby ste im ho položili pripravený ako na zlatom podnose na stôl.

My v Strossle sme aj kvôli tomu spustili vlastný certifikačný program. Lebo aj tie kliky budú také nejaké kvalitnejšie, keď si kampaň nahodíte sami. 😊

No a teraz mi, prosím, pošlite odpoveď na otázku dňa:

Ako by ste vašich zákazníkov do procesu výroby vedeli zapojiť VY?

Filip Kuna banner
Zdroj: Filip Kuna
Zdroj: hashtag.sk, Filip Kuna
Odporúčame