Recept na každé ťažké obdobie, keď sa nedarí v práci, biznise, keď nepredávate

Filip Kuna

(Zdroj: Filip Kuna)

#Nech sa páči, tu máte zoznam pár firiem, ktoré vznikli počas kríz, recesií, ťažkých období:

Airbnb
Burger King
CNN
Disney
Dropbox
Electronic Arts
Groupon
HP
Instagram
Mailchimp
Microsoft
MTV
Netflix
Slack
Square
Uber

Najbližšie mesiace pravdepodobne budú pre väčšinu podnikateľov zaťažkávajúcou skúškou. Rastúce ceny všetkého, nižšia hodnota peňazí, nedostatok surovín a materiálov. 

Vymenované značky vyššie sú však krásnou ukážkou, že existuje alternatíva, ako vnímať celú situáciu. Nie ako obeť – idem prepúšťať a zatvárať biznis; ale ako príležitosť – ekonomike sa nedarí, dá sa teraz výhodne investovať čas a peniaze, trh je hladný po nových riešeniach, vyjdem z toho ešte lepšie a silnejšie.

Toto isté môžete spraviť sami pre seba. Ak máte menej, alebo úplný nedostatok práce, o to viac máte priestor na vzdelávanie, skúšanie, získavanie nových zručností. Napríklad začnite o tom, čo vás baví, v čom ste fakt dobrí, tvoriť kvalitný obsah. Vybudujete si silnú osobnú značku a ja vám garantujem, že si vás práca nájde aj sama. 😊

To je prístup, ktorý odporúčam zaujať k situácii všetkým správnym marketérom a obchodníkom. Veď každý správny investor vám povie, že keď všetci predávajú, kupuj!

Aby som vás k tomu svojou trochou inšpiroval, dal aj konkrétne príklady, nech sa páči, najnovšie video. Recept na každé ťažké obdobie, keď sa nedarí v práci, biznise, keď nepredávate.

(Zdroj: Filip Kuna)
Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame