#Filip Jovanovič alias Jovinečko svojím humorom zabáva užívateľov sociálnych sietí už dlhú dobu. Za ten čas sa mu na sociálnych sieťach nazbierala slušná fanúšikovská základňa. Jeho humor je špecifický, no o to viac u publika obľúbený. Skeče a paródie patria k najsledovanejším príspevkom na jeho Instagrame aj TikToku.
Okrem toho, že je zabávačom a influencerom, venuje sa aj svojim ostatným projektom z rôznych odvetví. Tepovaciu firmu si založil ešte počas štúdia na strednej škole, neskôr popri tvorbe contentu rozbehol aj svoje mimoriadne úspešné gastro podniky a produkty.
Pokiaľ pre teba svet sociálnych sietí nie je veľkou neznámou, určite si už tohto šikovného mladého chalana zaregistroval. My sme ho vyspovedali a dokonca nám prezradil aj to, ako vyzerá jeho bežný pracovný deň!
Ako a kedy si začal tvoriť content?
Tvorbe contentu na sociálne siete som sa začal venovať už na strednej, keď som založil tepovaciu firmu. Videl som, že v tomto segmente bol online marketing ešte „za opicami“. Chytil som sa príležitosti, ktorú som videl v príspevkoch na Facebooku a postoch, ktoré sa na túto platformu hodili.
Tam vznikli prvé nápady na vtipné videá s tepovacou tematikou. Ako prišiel koronavírus a s ním spojené lockdowny, rozhodol som sa, že sa budem venovať tvorbe videí nielen v súvislosti s tepovaním, ale aj na svojom osobnom instagramovom profile a na TikToku.
Čo ťa na práci influencera najviac baví, prípadne nebaví?
Milujem tú voľnosť v tvorbe, možnosť objavovať môj potenciál v znázorňovaní rôznych charakterov s instantnou spätnou väzbou od publika, ale tiež aj vytváranie produktov, ktoré sa vďaka mojej platforme vedia dostať k ľudom, pre ktorých boli určené. A to oveľa rýchlejšie, než by to bolo normálne.
To, čo ma na práci nebaví, a snažím sa tomu vyhýbať, je hardsell produktov. Dokonca aj tých mojich. Snažím sa ľudí čo najmenej presviedčať o kúpe.
Máš slušne vybudovanú fanúšikovskú základňu. Čakal by si, že sa staneš takýto známy?
Vždy som mal víziu o tom, že budem bohatý a úspešný. Nikdy mi však nenapadlo, že to bude v tomto odvetví. (smiech)
Kde zbieraš inšpiráciu na tvorbu? Máš skôr spontánne nápady, alebo radšej premýšľaš o tom, čo by sa ľuďom mohlo páčiť?
Pre mňa je to skôr kombinácia oboch prípadov. Pri takom množstve tvorby nestačí len rozmýšľať o videách, ktoré by mohli ľudí pobaviť, ale treba byť pozorný aj pri „žití bežného života”. Ten zvyčajne ponúka nekonečné množstvo inšpirácie.
Ktorú sociálnu sieť máš z pohľadu tvorcu najradšej?
Instagram je za mňa top. Na storkách si viem otestovať rôzne kreatívy a podľa odozvy sa im venovať viac, alebo ich naopak vyradiť. Algoritmus reelsiek sa už veľmi podobá tým na TikToku, čo znamená, že ide viac o to, aké kvalitné je video a až potom o to, koľko followerov má profil tvorcu. A tak to má byť…
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Zdieľať na
Zdieľaní