#„Je to príliš drahé.“ Vo svete obchodu a marketingu hádam neexistuje častejšia pripomienka, náročnejšia výzva, ako obhájiť si svoju cenu.
Veľké firmy majú samostatné oddelenia, ktorých primárnym cieľom je stlačiť Vás s cenou. Používajú také triky, ktorými Vás budú madžgať, akoby ste boli nejaký citrón v odšťavovači. A potom sa ľudia sťažujú, že klient im nechce zaplatiť viac ako 5 eur za normostranu.
Ja sa považujem za skúseného tvorcu obsahu, napísal som už tisíce strán textov. A viete koľko sme boli ochotní zaplatiť za reklamné články my? Cez 250 eur. A ešte mi to prišlo ako super cena.
Prezradím Vám tajomstvo: HOCIKTO dokáže zľavniť, HOCIKTO dokáže podliezť konkurenciu.
Iba tí najlepší si dokážu obhájiť prémiovú cenu. Je to tak užitočná schopnosť, že som sa k tomu rozhodol natočiť sériu videí.
Nech sa páči, tu je prvé.
Zdieľať na