#Jedného dňa si populárny YouTuber Airrack povedal, že si otvorí vlastnú reštauráciu. Ale malo to háčik – tento originálny nápad bolo tak všetko, čo mal. 😊
Nevedel variť, nemal kuchárov, čašníkov, stoly, potraviny… A už tobôž žiadnu históriu. Absolútny no name, všetko postavené na zelenej lúke, pardón, v jeho garáži.
Čo myslíte, dá sa v takejto situácii, hneď v prvý večer, mať do posledného miesta vypredané?
Veru dá, jednoducho, aj keď nie čestne.
Ten YouTuber totiž investoval 500 dolárov do služby, ktorá vám do 24 hodín zabezpečí 100 5-hviezdičkových recenzií. K tomu oslovoval svojich kamarátov i úplných cudzincov na ulici s letáčikmi, nech si naskenujú QR kód a dajú jeho „The Abyss“ (Priepasť) 5 hviezd.
Na druhý deň ráno vstal, mal 100+ 5 hviezdičkových recenzií a za tú jednu noc sa stal tou najlepšie hodnotenou reštauráciou v celom Los Angeles.
Nuž, nečudo, že sa mu telefón nezastavil a ľudia sa priam dobýjali, aby si mohli rezervovať stôl.
Tak presne takto dokážete vypredať do posledného miesta, pokojne hneď v prvý večer.
Hodnotenia a odporúčania sú vôbec ten najefektívnejší marketingový nástroj. Z rozličných zdrojov vyplýva, že online recenziám veríme skoro tak veľmi (84 %), ako keby boli od našich kamarátov a známych.
Recenzie majú skrátka obrovskú silu a vplyv na biznis.
Našťastie existuje aj čestný, legálny a omnoho lacnejší spôsob, ako získavať veľa 5-hviezdičkových recenzií. Taký, kde sa nemusíte báť, že vás jedného dňa nájdu a zrušia pre porušenie podmienok. Systém, vďaka ktorému sme v Strossle získali viac ako 150 5-hviezdičkových recenzií. Môžete ho hneď teraz začať používať aj vy pri budovaní svojich značiek.
Pozrite si v najnovšom videu návod, ako získať dobré hodnotenia. A ako odhovoriť ľudí od toho, aby nenechali zlé.
Zdieľať na
Zdieľaní