Zaujať a získať si pozornosť publika je výzvou každého marketéra. Zvlášť v dnešnej dobe presýtenej reklamou. Ako namiešať obsah tak, aby z neho zákazníci nespustili oči? Akú obsahovú stratégiu zvoliť pre biznis? Pre tých, čo content marketing považujú len za povinnú výbavu, ale netušia, čo všetko v sebe ukrýva, je tu ďalšia konferencia z dielne Digital Marketing Club-u.
,,Make it Digital“ je sériou konferencií zameraných na odborné prednášky v oblasti digitálneho marketingu. Každý rok sa sústredí na kľúčovú tému, ktorá hýbe online alebo offline marketingový svetom. Organizátorom je Digital Marketing Club – úspešná študentská organizácia pôsobiaca na Fakulte managementu UK. DMC nie sú vo vodách marketingu nijakými nováčikmi. Ich konferencie sú známe tým, že sa venujú najaktuálnejším trendom a hosťami sú známe osobnosti zo slovenského marketingu. Tento rok ide v poradí o 11. ročník, ktorý sa nesie v téme Content Marketing Masters.
Známe tváre slovenského marketingu vám už 13. a 15. apríla z pohodlia vašich obrazoviek prezradia, v čom spočíva úspech kvalitného a kreatívneho obsahu, ktorý plní všetky podmienky úspechu.
Na akých spíkrov a témy sa môžete tešiť na online konferencii #ContentMarketingMasters?
Peter Šebo Obsah, ktorý funguje na sociálnych sieťach
Jana Malaga Influencer ako content creator
Braňo Macko Fakujte hejterov. Nežne
Filip Kuna Najhorúcejšie trendy v content marketingu
Patrik Vavrovič Hodnotný obsah ako efektívna stratégia
Juraj Sasko Obsahová stratégia v B2B marketingu
Či už ste nádejnými marketérmi, alebo ostrieľanými seniormi a zaujíma vás ako vytvárať content, ktorý zaujme táto konferencia je práve pre vás. Presvedčte sa, že hodnotný a kvalitný obsah je to, čo platí na vašich zákazníkov.
Zdieľať na