Survivor je absolútny prepadák v sledovanosti: Pomôže televízii táto zmena?

Survivor je prepadák v sledovanosti

Survivor je prepadák v sledovanosti (Zdroj: TV Markíza)

#Najnovšia spolupráca známej slovenskej a českej televízie je totálny prepadák v sledovanosti. Šou Survivor zaznamenala podpriemerné čísla už pri vysielaní prvej epizódy. Portál MediaBoom informoval, že televízia zaznamenala len 17% sledovanosti v svojej cieľovke. V Česku sa jej vcelku darí, no na Slovensku ide o prvý tohtoročný prepadák.

Šou začala v prime-time, teda o 20:30, a jej druhá epizódy skončila na smiešnom ratingu 4%. Podľa nás za neúspech môže viacero faktorov – neustála spolupráca Slovákov a Čechov, mix celebrít a ľudí z castingu, ale aj príliš dlhé epizódy, ktoré trvali viac ako dve a pol hodiny, čo je na pracovný týždeň jednoducho príliš.


Kardashianky s reality show končia: Tu je dôvod, prečo po 14 rokoch zmiznú z obrazoviek


Posledné epizódy Survivor dokonca prepísali štatistky sledovanosti, keď televíziu sledovalo najmenej ľudí počas prime-time za dlhé roky. Šou okamžite skončila v prime-time čase a ak ju sleduješ, budeš si musieť svoje návyky zmeniť, pretože od tohto týždňa ju televízia vysiela až pred desiatou večer.

Nejde pritom o prvý podobný formát, ktorý sme za posledné roky mali možnosť v televízii vidieť. Nedávno televízia vysielala obdobnú reláciu Ostrov, ktorá síce tiež nenadchla v sledovanosti, ale Survivor dokázal preraziť aj toto povestné dno.

Sleduješ Survivor? Čo si o relácii myslíš?


Ešte viac zaujímavých noviniek, tipov, vtipov a inšpirácie? Poď na náš TikTok!

 

Zdroj: hashtag.sk, Kantar Slovakia, mediaboom.sk
Odporúčame