#Časy, kedy stačilo dať zamestnancovi iba plat, sú už dávno preč. Čoraz viac ľudí vyhľadáva k platu benefity, ktoré im práca pre danú spoločnosť prinesie. Najčastejšie sa môžeme stretnúť s mobilnými telefónmi, notebookmi či automobilmi, pričom zamestnanec to môže využívať i pre vlastnú potrebu. Samozrejmosťou sa čoraz viac stáva využívanie home office a lepšie z firiem ponúkajú i také veci, ako zdravý deň, príspevok na dovolenku a iné.
Najväčší obchodný reťazec kaviarní na svete Starbucks sa rozhodol, že svojim zamestnancom dá benefity, ktoré nedostanú v žiadnej inej spoločnosti. Firma, ktorá je pôvodom zo Spojených štátov amerických, rozšírila svojim zamestnancom zdravotné poistenie a to naozaj o poriadne zaujímavé body. Dôležité je však uviesť, že sa to týka iba transgenderov.
Ako informuje etrend.sk, zdravotné poistenie, ktoré zahŕňalo operáciu zmeny pohlavia mali zamestnanci Starbucksu k dispozícii už v roku 2012. Keďže však ide o náročný proces, firma sa rozhodla doplniť poistenie o zákroky, ktoré zmenu pohlavia sprevádzajú. Konkrétne ide o úpravu poprsia, transplantáciu ochlpenia či zoženštenie tváre.
Ktovie, či tieto informácie, ktoré sa na internete medzi ľuďmi stretli prevažne s pozitívnou odozvou, prilákajú do Starbucksu viac zamestnancov. Isté však je, že firma si vďaka tomuto zaručila skvelý buzz marketing, čiže sa o nej rozpráva viac ako inokedy.
Zdieľať na