Čo myslíš, čo sa stane, keď NEinvestuješ do značky? Pri rozhodovaní máš dve možnosti

neinvestovanie do značky

Čo sa stane, keď NEinvestuješ do značky? (Zdroj: Filip Kuna)

#Museli ste už niekedy v práci obhajovať, vysvetľovať nadriadeným, že investície do budovania povedomia nie sú zbytočné? Že vám nestačí performance a akokoľvek šikovní obchodníci? Ak áno, máte dve možnosti.

Tou prvou je výzva. Každému skeptickému šéfovi, ktorý berie investície do reklamy za vyhodené peniaze, navrhnite pokus. Nech zoberie svojho najlepšieho, najšikovnejšieho, najviac performujúceho obchodníka a pošle ho na úplne cudzí trh. Niekam, kde ho nikto nepozná, nikto mu nebude odpovedať na maily, na stretnutia sa bude musieť prekúsavať cez 10x viac odmietnutí a keď sa tam už dostane, bude musieť zákazníkom argumentovať, prečo to stojí toľko čo to stojí…

Alebo máte jednoduchšiu alternatívu. Pošlite im toto video. Je hodné takmer štvrť miliardy dolárov. A už nikdy nebude nikto riešiť či sa do značky oplatí investovať, sľubujem.

Zdroj: Tlačová správa
Odporúčame