Novinky z rapu nájdeš na novej adrese: Generaciarapu.sk sa stala súčasťou Hashtag.sk

Hashtag.sk spája sily s Generáciou Rapu

Hashtag.sk spája sily s Generáciou Rapu (Zdroj: Adobe Stock)

#Lifestylový magazín Hashtag.sk si od svojho vzniku zakladal na blízkom kontakte k mladej generácii ľudí. Pravidelne informuje aj o novinkách vrátane slovenskej a českej hudobnej scény. Aby ešte tento typ obsahu posilnil, spojil sily s hiphopovým projektom Generaciarapu.sk.

Rap je silnou súčasťou obsahu

Generácia rapu vznikla v lete 2016. Založili ju fanúšikovia a poslucháči kvalitného slovenského a českého rapu, aby mohli svojim čitateľom prinášať horúce informácie týkajúce sa jednak hiphopovej hudby, ale aj celej kultúry.

Dnes je už magazín súčasťou Hashtag.sk, kde má ešte viac možností na rast a ďalšie skvalitňovanie obsahu pre fanúšikov rapu. K Hashtag.sk tímu sa pridávajú aj redaktori, odborníci na rap a hip-hop. Prinášať budú články o nových skladbách, aktuality, informácie o pripravovaných albumoch, rozhovory, recenzie a podobne.

Viac ako 600-tisíc návštev mesačne

Návštevnosť Hashtag.sk v priebehu roku 2022 pravidelne prekračuje hranicu 600-tisíc unikátnych návštevníkov mesačne a 2,5 milióna prečítaných článkov. „Od pripojenia Generácie rapu si sľubujeme získať nových čitateľov, a to najmä z mladšej cieľovej skupiny do 25 rokov,“ hovorí šéfredaktorka Hashtag.sk Aneta Marcely.

Spolu s webom sa pod krídla Hashtag.sk dostávajú aj sociálne siete Generácie rapu s viac než 100-tisíc fanúšikmi na Facebooku, Instagrame a Youtube. Najmä vďaka sociálnym sieťam sa na Generaciarapu.sk zvyklo dostať medzi 100- a 200-tisíc používateľov mesačne.

Spojenie sa ukazuje od začiatku ako dobrý krok, keďže už počas novembra stúpli oproti Hashtagu návštevy zo sociálnych sietí medziročne o takmer 300 percent.

Nová možnosť inzercie

Spojenie Hashtagu a Generácie rapu dáva nové možnosti aj inzerentom. „Raperi patria k najrozpoznávateľnejším tváram v kampaniach cielených na mladých, čo sa, samozrejme, prekrýva aj s ľuďmi čítajúcimi Hashtag.sk. Pre klientov sa nám otvárajú zaujímavé možnosti na prepojenie organického rapového obsahu s ich bežiacimi kampaňami,“ povedal Sales Manager magazínu Filip Drábek.

Máte záujem o spoluprácu? Kontaktujte nás na filip.drabek@meleven.sk.

Zdroj: hashtag.sk, tlačová správa
Odporúčame