Forbes uverejnil rebríček najhodnotnejších značiek za rok 2020: Prvé miesto asi nikoho neprekvapí

Sídlo Googlu s bicyklom

Do rebríčku najhodnotnejších značiek za rok 2020 sa umiestnilo mnoho známych spoločností (Zdroj: pxhere.com)

#Magazín Forbes uverejnil svoj každoročný rebríček najhodnotnejších spoločností za rok 2020. Výsledky doň však boli vybrané za fiškálny rok 2019 a koronavírus tak nehral žiadnu rolu. Rebríček disponuje aj viacerými nováčikmi a niekoľko spoločností z neho naopak vypadlo.

Okrem toho sa môžeme pozrieť aj na 5 firiem, ktoré zaznamenali najväčší nárast hodnoty v porovnaní s minulým rokom a naopak aj tie, ktorých hodnota najviac poklesla. Najväčší nárast patril Netflixu a ďalej nasledovali Chanel, Amazon, Microsoft a Paypal. Naopak oproti minulému roku sa najhoršie umiestnil Facebook, po ňom Wells Fargo, Mercedes-Benz, Ford a GE.

Najdôležitejší rebríček a jeho prvé miesta ťa pravdepodobne moc neprekvapia. Nachádzajú sa na ňom totiž veľkí hráči ako Apple, Google, Amazon, Microsoft a mnoho ďalších. Hodnota víťaza je neskutočných 241,2 miliardy dolárov. Kompletný rebríček a všetky informácie k nemu nájdeš TU

Rebríček najhodnotnejších spoločností sveta
V rebríčku od Forbes sa nachádzajú tie najznámejšie spoločnosti sveta (Zdroj: Forbes.com)

 

 

Zdroj: Forbes.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť