Tak vymakaná reklama, že predá všetko: Od mixérov po pneumatiky

Tak vymakaná reklama, že predá všetko

Tak vymakaná reklama, že predá všetko. (Zdroj: Filip Kuna)

#Myslíte si, že je Váš produkt totálne nesexy, že na ten sa nedá vytvoriť žiadna zaujímavá komunikácia?

Tak skúste predávať mixéry.

„Will it blend?“ je videoseriál od firmy Blendtec, ktorá práve takéto domáce roboty vyrába a predáva.

Keďže nemali veľký tím a rozpočet, tak sa vo videách pred kameru postavil sám zakladateľ Tom Dickson a mixuje všetko – telefóny, tablety, golfové loptičky, kamene či CD-čka Justina Biebera.

Jednou z prvých vecí, čo Dickson chcel pomixovať, boli zápalky. No a vraj sa to celé tak rýchlo točilo, že sa samovznietili a „vybuchli“.

Ako to už pri takýchto bizarnostiach býva, chytili sa toho aj médiá. Maličký výrobca tak dostal priestor zadarmo okrem iných aj vo veľkej The Tonight Show. Všetkým divákom v jednej z najpopulárnejších večerných talk-shows v USA ukázal, ako jeho produkt za pár sekúnd pomixoval hrable.

(Zdroj: Filip Kuna)

Ich kanál nazbieral len na Youtube viac ako 290 miliónov videní a viac ako 850 000 odberateľov. Síce má tú najväčšiu virtuálnu slávu za sebou, stále majú okolo 100 000 pozretí videí mesačne… A stále ten obsah predáva. Ako taký obchodník, ktorý sa nikdy neunaví, nikdy nechodí spať, nemá voľno ani dovolenku.

Preto vždy, keď mi niekto povie, že on ku svojmu produktu nedokáže vytvoriť žiaden hodnotný obsah, tak mu odpoviem, nech skúsi predávať mixér.

Obsahový marketing je vhodný pre každého, kto má čo povedať svojim zákazníkom. Aj keby ste predávali pneumatiky.

Michelin je totiž jeden z najúžasnejších príkladov toho, čo všetko dokáže svetový content marketing. Že vám nielen zákazníci, ale priam vlády krajín budú platiť, aby ste aj ku nim prišli.

(Zdroj: Filip Kuna)
Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame