Hlavný hrdina je vždy zákazník: Váš produkt hrá vedľajšiu rolu

Hlavný hrdina je vždy zákazník.

Hlavný hrdina je vždy zákazník. (Zdroj: Filip Kuna)

#Nehovorte zákazníkom to, čo chcete vy povedať, to nikoho nezaujíma.

Povedzte im, ako vyriešiť ich problémy, potreby a túžby… A máte z polovice hotovo.

Istý fyzioterapeut z USA porozhadzoval po ulici štvrťdoláre (cca 20 eurocentov). Nie veľa, ale dosť na to, aby sa po ne okoloidúci zohli.

No a z druhej strany bolo napísané niečo v tomto zmysle:

„Ak vás toto zdvihnutie bolelo, využite túto mincu na zavolanie.“

(Zdroj: Filip Kuna)

Keď k tomu doplníte aj unikátne telefónne číslo, ktoré inak nepoužívate, veľmi ľahko dokážete vypočítať efektivitu a návratnosť takejto investície.

Vidíte, a vraj sa výkonnostný marketing nedá bez všetkých tých googlov a facebookov robiť. Vraj na skvelú reklamu potrebujete obrovské rozpočty.

Ale pointa dnešnej inšpirácie je iná.

To, že firmy chcú predať svoje produkty, to všetci chápu.

Ale zákazník to počúvať nechce, príliš ho to nezaujíma. On má vlastný život, vlastné potreby a túžby. Chce byť šťastnejší, zdravší, produktívnejší, aby ho šéf v práci či deti doma viac počúvali… Chápeme sa.

Zákazník oveľa skôr zareaguje, keď mu poviete, čo môžete preňho urobiť, aby svoje problémy a túžby naplnil.

Pomôžte zákazníkom vyriešiť ich potreby… A oni vyriešia tie vaše. Také je tajomstvo špičkových marketérov a obchodníkov.

(Zdroj: Filip Kuna)
Zdroj: Filip Kuna
Odporúčame