Staň sa expertom na digitálny marketing: Naštartuj svoju budúcnosť v online svete

Staň sa expertom na digitálny marketing

(Zdroj: pexels.com/Alexander Suhorucov)

#Práca v online marketingu a reklame je atraktívna pre mnohých mladých ľudí. Niet sa čomu čudovať. Budovať úspešné značky, vytvárať virálne príspevky na sociálnych sieťach či vymýšľať kreatívne reklamy a slogany znie naozaj príťažlivo. Navyše, o uplatnení sa v tejto dynamickej oblasti nerozhoduje 5-ročné štúdium na vysokej škole, ale praktické schopnosti a skúsenosti, ktoré môžeš zbierať priamo zo svojej obývačky.

Mnohí nadšenci pre marketing však nevedia, kde začať. Preto ti predstavujeme inovatívny polročný kurz s názvom Digitálna Univerzita, s ktorým už za 6 mesiacov získaš komplexný prehľad a praktické schopnosti z online marketingu.

Prečo práve kurz digitálneho marketingu?

Aktuálna situácia v spojitosti s pandémiou ukázala, ktoré odvetvia dominujú v online svete a sú naozaj dôležité pre rast firiem a značiek. Za uplynulý rok pribudlo na profesijnej sociálnej sieti LinkedIn až 381 000 pracovných ponúk v oblasti marketingu.

Digitálny marketing prestal byť dôležitý len pre veľké firmy a e-shopy. Dôležitosť online komunikácie a zasiahnutia nových zákazníkov v online svete si uvedomili aj malí podnikatelia, vzdelávacie a štátne inštitúcie či reštaurácie a hotely. Venovať sa online marketingu neznamená teda len pracovať v agentúre alebo na marketingovom oddelení. Pracovať môžeš naozaj v rôznych oblastiach. Stačí si len vybrať.

Čo je Digitálna Univerzita?

Digitálna Univerzita je inovatívny vzdelávací projekt, ktorý vznikol vďaka 10-ročným skúsenostiam s profesionálnym vzdelávaním študentov, marketérov a podnikateľov v oblasti online marketingu. Cieľom programu je prepojiť teóriu s praxou a overenými radami od odborníkov z praxe.

Ide o jedinečné komplexné štúdium, ktoré obsahuje až 30 marketingových tém. Zároveň kladie dôraz na lektorov z praxe, ktorí majú dlhoročné skúsenosti vo svojej oblasti, a to aj s reálnymi výsledkami.

Aktuálne sa môžeš prihlásiť na 5. ročník štúdia a pridať sa tak k silnej marketingovej komunite. Digitálna Univerzita má už viac ako 600 úspešných absolventov. Nájdeš ich aj v známych firmách ako Tatra banka, Allianz, Refresher, Zoznam alebo Lyra chocolate.

Cieľom programu je prepojiť teóriu s praxou a overenými radami od odborníkov
Cieľom programu je prepojiť teóriu s praxou a overenými radami od odborníkov (Zdroj: Digitálna univerzita)

Čo všetko ťa čaká počas polročného programu?

Polročné štúdium odštartuješ 16 celodennými prednáškami. Je len na tebe či ich budeš sledovať v sobotu formou live streamu alebo si ich pozrieš neskôr zo záznamu. K dispozícii ich máš po celý čas vo svojom e-learningu. Dokopy absolvuješ až 130 hodín vzdelávania!

Po každej prednáške ťa čaká praktické zadanie, vďaka ktorému si osvojíš nové schopnosti a reálne otestuješ svoje vedomosti. Počas štúdia si teda vytvoríš vlastný web, nastavíš kampane na Facebooku alebo vytvoríš kompletnú marketingovú stratégiu.

Po absolvovaní všetkých prednášok si vyberieš 1 z 9 špecializácií, v ktorej sa chceš ďalej rozvíjať. Ak ťa najviac zaujala tvorba obsahu a kampane na Instagrame, vyber si sociálne siete. Zaujímajú ťa skôr e-shopy a kampane s hmatateľnými výsledkami? Vyber si PPC špecializáciu.

Po každej prednáške ťa čaká praktické zadanie
Po každej prednáške ťa čaká praktické zadanie (Zdroj: Digitálna univerzita)

Po zvolení špecializácie sa spojíš s mentorom, s ktorým budeš 1 mesiac pracovať na vlastnom reálnom projekte. Dostaneš tak priamo rady od experta z praxe, ktoré hneď aplikuješ a vylepšíš tak svoju prácu.

Následne ťa čaká teoretický záverečný test, po ktorom dostaneš zaslúžene odmakaný certifikát. Otvoria sa ti tak dvere do marketingové sveta agentúr a inovatívnych firiem, v ktorých môžeš odštartovať svoju marketingovú kariéru. No nemusíš čakať na koniec štúdia, mnohí študenti si nájdu stáž alebo prácu už počas prednášok a práce na projekte.

Ešte počas prednáškovej časti sa mi podarilo nájsť si pozíciu ako stážista v e-commerce akcelerátore Dexfinity (old ui42). Momentálne po ukončení stáže tu pokračujem,“ hovorí o svojej skúsenosti úspešný absolvent Digitálnej Univerzity Peter Volaj.

Pokračuj ďalej na MBA štúdium!

Od tohto roka máš jedinečnú možnosť absolvovať aj MBA štúdium a získať medzinárodne uznávaný titul z digitálneho marketingu.

Ak máš teda za sebou min. bakalárske štúdium, môžeš po polročnom štúdium rovno pokračovať na MBA štúdium a rozvíjať do hĺbky nielen svoje marketérske, ale aj manažérske schopnosti.

Okrem kvalitných prednášok a skúsených lektorov ťa čaká aj množstvo benefitov
Okrem kvalitných prednášok a skúsených lektorov ťa čaká aj množstvo benefitov (Zdroj: Digitálna Univerzita)

Získaj skvelé bonusy zdarma a množstvo cenných kontaktov

Okrem kvalitných prednášok a skúsených lektorov ťa čaká aj množstvo benefitov ako napríklad web hosting na 1 rok zadarmo, zľavy na networkingové a marketingové podujatia, bonusové prednášky a pravidelné tipy na štúdium. Navyše, po skončení štúdia máš prístup ku všetkým prednáškam po celý nasledujúci rok.

Pridaj sa k Digitálnej Univerzite a začni makať na svojej budúcnosti už od 2. októbra. Stačí vyplniť jednoduchý formulár na webe a chytíš si svoje miesto medzi budúcimi marketérmi. Registrácia je otvorená len do 31. augusta, takže zbytočne nečakaj!

Zdroj: Digitálna Univerzita, thedrum.com
Odporúčame