#Počas dvadsiatich rokov neprebehla v známej a obľúbenej sieti fast foodov Burger King žiadna zmena, ktorá by sa týkala dizajnu. Práve to sa rozhodli marketingoví pracovníci zmeniť, pričom neprichádzajú s ničím novým, no rozhodli sa vrátiť k tomu, čo fungovalo v rokoch 1965 až 1998.
Vedúci dizajnoví pracovník Raphael Abreu totiž tvrdí, že počas týchto rokov mal Burger King silnú a ikonickú identitu, ktorú označil za skutočnú klasiku. Taktiež sa vyjadril k aktuálnemu logu, ktoré podľa neho vyjadrovalo skôr komplexný zámer na jedlo, pričom staršie sa sústredilo na rýchlosť služieb. Okrem toho disponuje menším počtom farieb, tvarov a vyzerá lepšie na displayoch.
Redizajnom však okrem loga prejdú aj obaly na jedlo, webová stránka a uniformy. Práve webová stránka príde na rad ako prvá a nasledovať budú jednotlivé predajne. Podľa Burger Kingu však pôjde o dlhodobejší proces a na niektorých prevádzkach si zmien všimneme až neskôr.
out with the old, in with a new classic #NewProfilePic pic.twitter.com/y2eRT9qqO6
— Burger King (@BurgerKing) January 7, 2021
Zdieľať na