Známa fast foodová spoločnosť mení po 20 rokoch dizajn: Dočkáme sa vynoveného loga, uniforiem, či obalov na jedlo

Burger a hranolky

Obľúbená sieť fast foodov prechádza redizajnom (Zdroj: pixabay.com)

#Počas dvadsiatich rokov neprebehla v  známej a obľúbenej sieti fast foodov Burger King žiadna zmena, ktorá by sa týkala dizajnu. Práve to sa rozhodli marketingoví pracovníci zmeniť, pričom neprichádzajú s ničím novým, no rozhodli sa vrátiť k tomu, čo fungovalo v rokoch 1965 až 1998.

Vedúci dizajnoví pracovník Raphael Abreu totiž tvrdí, že počas týchto rokov mal Burger King silnú a ikonickú identitu, ktorú označil za skutočnú klasiku. Taktiež sa vyjadril k aktuálnemu logu, ktoré podľa neho vyjadrovalo skôr komplexný zámer na jedlo, pričom staršie sa sústredilo na rýchlosť služieb. Okrem toho disponuje menším počtom farieb, tvarov a vyzerá lepšie na displayoch.

Redizajnom však okrem loga prejdú aj obaly na jedlo, webová stránka a uniformy. Práve webová stránka príde na rad ako prvá a nasledovať budú jednotlivé predajne. Podľa Burger Kingu však pôjde o dlhodobejší proces a na niektorých prevádzkach si zmien všimneme až neskôr.

Zdroj: Foxnews.com

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači. Viac informácií

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť