#Koľkokrát denne mladý človek počuje, že by nemal toľko pozerať do telefónu? Možno aj takúto otázku si kládla mladučká superhviezda svetového formátu Billie Eilish pri natáčaní novej reklamy pre Telekom. V tej sa totiž hovorí primárne o mladých ľuďoch, s ktorými sú už neodmysliteľne späté moderné technológie.
V pozadí reklamy hrá pesnička známej interpretky a ona sama hovorí o mladej generácii. Tá je neustále online a mnohí si myslia, že mladí nevedia nič o reálnom živote. Billie však tínedžerov nezatracuje a vie, že rozdiel, ktorý môžu spraviť vo fungovaní spoločnosti vôbec nie je zanedbateľný.
Práve preto Billie odovzdáva silný odkaz. Ľuďom, ktorí sú toho názoru, že pozerajúc do telefónu nič nedokážeme by sme mali ukázať, že aj online sa dá zo sveta spraviť lepšie miesto.
Páči sa ti nová reklama s Billie?
Zdieľať na