Známa značka odkazuje, aby sme začali žiť reálnejšie: Najlepšia komerčná reklama roku?

Foto: pixabay.com

#Len pred pár dňami sme ti priniesli článok, ktorý opisuje vianočnú reklamu tak trochu inak, ako ju poznáme. Namiesto klišé o dokonale zasneženom prostredí, darčekoch a šťastnej rodine, sme ti písali o reklame, ktorá bola inšpirovaná udalosťami z 1. svetovej vojny.

Aj keď ide o reklamu ešte z roku 2014, skromne si dovolíme tvrdiť, že patrí medzi tie najlepšie, ktoré sme videli. Vianoce neodignorovali ani v spoločnosti Hewlett-Packard, ktorá je známejšia skratkou HP.

Mohlo by sa zdať, že ich vianočná reklama bude zameraná na prezentáciu firmy a produkty, ktoré ponúka. Omyl. Táto reklama poukazuje na šialenosť doby, v ktorej žijeme. Všetko treba odfotiť, shareovať, choré naháňanie za followermi a srdiečkami, namiesto toho, aby sme si daný okamih vychutnali tak, ako je.

Reklama naberie tie pravé grády po tom, čo dievčatku dôjde batéria na mobile. „Toto je najsilnejšia komerčná reklama, akú som videl,“ píše istý Sean pod videom. Čo povieš na toto video ty?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *